Bolum 45

532 42 34
                                    

Ali Egemen odadan çıktıktan sonra bende hemen dolaba tekrar yöneldim temiz iç çamaşırı çıkarıp banyoya girdim sıcak suyu açıp tenim burusana kadar suyun altında kaldım, daha sonra durulanıp duştan çıktım..
İyice bornoza sarınıp  saçıma havluyu doladım,icerden yanıma aldığım eşofmanlari giymekten vazgeçip yeni birseyler bakmak için odaya geçtim, gozlerim ve vücudum o kadar ağırlaşmıstı  ki hızlıca bornozu üstümden çıkarıp çamaşırlarımı ve hemen arkasından elime ilk gelen şortlu kalin askılı siyah bir takım giydim.
Saçlarımı kurulamadan başımdaki havluyla yorganı tepeme kadar çekip yataga girdim .
Gözlerimi kapattığım gibi uykuya daldım.

Ne kadar uyuduğumu bilmiyorum annemin  sesi ile gözlerimi açtım.

" Mavi kızım yemek hazır, hadi kalk ,icerde misafir var sen uyuyorsun burda ".

"Anne şuan aç değilim, sonra belki yerim ,misafirler de yabancı değil bosver " dedim ve yorganın altına tekrar girdim.
Bütün vücudum sızım sızım sızlıyor başım çatlayacak gibi ağrıyordu.
Gözlerimi tekrar kapattım ve yine uyudum .
Bu sefer icerden gelen gülme sesleri ve kuruyan boğazım yüzünden uyandım.

Saate baktım saat akşam 10 olmuştu.
Zorla istemeye istemeye yataktan çıktım ve üstüme bile bakmadan direkt salona geçtim, kimseye bakmadan ,kimseyle konuşmadan amacım sadece su içip gitmekti .
Aynen öyle de yaptım,salonda oturan Ali Egemen ve Murat'ı es geçtim ikisi tekli berjer koltukta oturmuş arkaları dönüktü annemde ortadaki  3lü koltukta oturuyordu.

"Kızım uyandın mı? ".
Of anne ne olurdu keşke sende görmeseydin beni .

" Şu içip gitcem anne ".
" Kızım ne gitmesi ,hadi üstüne düzgün bir şeyler giy de gel sende otur bizimle ".
Üstüme baktım gayet düzgündü ,neden değişecek mişim yaa oturacaksam böyle otururum ,sanki hiç şort ve askılı ile görmedi kimse beni diye düşündüm.
Ali Egemen resmen kararmış gözlerle bana bakıyordu.
Murat eli ile gel diye işaret etti.
Bende ayaklarımı sürüye sürüye yanlarına gittim.

 Bende ayaklarımı sürüye sürüye yanlarına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Mavi'nin giydiği şortlu takım )

Annemin yanına gidip hemen koltuğa kıvrıldım ve başımı Annemin dizine yasladim.
Annem " Mavi ayıp Kızım kalk otur " dedi ve eliyle saçlarımı oksadi " Kızım saçlarını neden kurutmadın" sonra alnıma dokundu ," Mavi yanıyorsun kızım, ne zamandan beri böylesin " diye sordu .

Ali Egemen hemen tepemde bitti Murat ile beraber Ali hamle yapıp alnıma dokunmaya calistı elini havada yakaladım ve ittim, " İyiyim ben ,sadece biraz ateşim var " dedim.

Annem hemen başımı tutup altına bir yastık yerleştirip ayağa kalktı, Murat alnıma dokundu ,"Maviş gerçekten yanıyorsun,hastaneye gidelim mi ?" dedi.

" Yok sadece bir sey getir de üstümü ört cok üşüyorum".dedim.

Annem elinde bir bardak su ile geldi ,sonra önümde eğilip," Kızım kalkta şu ilacı iç " dedi gözlerimi kapattım.

MAVININ ASKI  (Tamamlanmak Üzere)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin