Resmen makam aracı gibi ilerliyorduk, önümüzde ve arkamizda iki araçla birlikte gidiyorduk.
Mehmet amca önde, Murat şoför koltuğunda Ali Egemen ve bende arka koltukta oturuyorduk.
Arzu teyze bizi Sema abla ile birlikte evde bekliyordu.
Ali Egemen taburcu olup eve gidecek diye bir sürü sipariş vermiş ona hazırlık yapıyorlardı.
Ali Egemen gerçekten su böreğini çok seviyormuş çünkü hastanede kaldığımız günlerde5 kere istemiş ve her seferinde Sema abla yapıp getirmişti..Etrafıma baktım arabalar ve bu şekilde çevremizi saran koruma ordusu beni aşırı huzursuz ve rahatsız ediyordu.
Bir nevi aklımda ki soru isaretleri artıyor ve korkularım artıyordu Ali Egemen'e sormak istiyor ama
ben ilk defa ben Mavi bir şey sormaktan çekiniyordum.
Çünkü sorarsam alacağım cevaplar sanki hc hoşuma gitmeyecekti.
Elimi Ali Egemen'in ellerinden kurtardım ve yan tarafa cama doğru yaklaştım.
Ali Egemen bana baktı ,yüzümü kaçırıp cami açmaya yeltendim amacım biraz başımı camdan dışarı çıkarıp hava almaktı.
Ama Ali Egemen'in sert ikazı ile öylece durdum." Kapat o cami Mavi ve içeri gir ".
Sesindeki yersiz sertlik ve öfkeden ürkmustüm.
Cami kapatıp öylece oturduğum yere sindim ,Ali Egemen beni kendine çekmek için hamlede bulundu, geri çekildim,sessizce bana yaklaştı ve
"Sevgilim hava soğuk ben üşürsün diye uyarmak istedim ".
Yüzüne baktım sadece sonra da bipleyen telefonumu cebimden çıkardım.Mert mesaj atmıştı.
Ali Egemen de benimle birlikte ekrana baktığı için durdum.
" Aç Aç bak ne diyor Mert'cik" dedi.
Ters ters ona baktım, "sonra bakarım "dedim tam telefonu kaldiracakkken " Mavi aç dedim".
Mehmet amca bize bakıp " bir sorun mu var "diye sordu."Yok amca" dedim ve hemen mesajı açtım.
Mert yeni dikilen modellerden bir iki tane resim atmıştı.
Birde eflatun rengi bir modelin altına Mavi ,bu sana çok yakışır yazmıştı."Ali Egemen illa gel kemiklerimi kır "diyor dedi.
"Seninkileri kırdıkları gibi mi ".
" Ne dedin sen "
" Bir sey demedim Ali Egemen ".
" Maviii " dedi ve araba nihayet evin kapısında durdu.
Resmen imdadıma yetişti, gerçekten onunla tartışmak istemiyordum,gerçekten onunla tartışacak gücüm yoktu.
Ben artık sorunsuz bir hayat istiyordum doya doya aşkımı yaşamak, aşka tutunmak istiyordum ama önümdeki manzara hayal aleminde yaşama Mavi diye resmen bağırıyordu.Arabanın kapısını açtım ve arabadan indim,Murat Ali Egemen'in tarafına geçip kapısını açtı ve inmesine yardim etti.
"Murat sen yardım ediyorsun zaten ben içeri geçiyorum, o zaman "dedim ve cevap vermelerini beklemeden ikisini de geride bırakıp ilerledim." Murat hayırdır abi ,hastaneden buraya gelene kadar ne yaşamış olabilirsiniz ki ,".
" Bilmiyorum bende ne olduğunu en az senin kadar merak ediyorum "dediğini duydum Ali Egemen'in.
Kapıya ilerledim Mehmet amca yetisti bana " hayırdır ne oldu kızım " .
" Sorun yok efendim biraz başım ağrıyor birde üşüdüm, Murat yardım ediyor diye " dedim.
"Bir sorun olursa ben burdayım " .
" teşekkürler ama hersey yolunda " dedim ve kapı açıldı.
Sema abla ve Arzu teyze kapıda karşıladı bizi.
Hemen bize baktılar " eee Ali oğlum nerde "dediler ikisi birden.
Mehmet amca " geç Mavi kızım biz girelim ,onlar da kapıda beklesinler oğullarını " dedi ." Murat ile geliyorlar "dedim.
Sonra ikisi ile de sarılıp kucaklaştık, o arada Ali Egemen ve Murat'ta kapıda belirdi."Şükürler olsun oğlum evine hosgeldin"dedi Arzu teyze ve Ali Egemen' e sarildi, ardından Sema abla boynuna atladı.
Birbirlerinden ayrıldılar ve "salona geçelim hadi yemek hazır acsınızdir " dedi Arzu teyze.
Salona doğru ilerlerken ,kapi tekrar çaldı, ben bakarım dedim ve kapıya doğru ilerledim .
Herkes bekledi,kapıyı açtım korumalardi "hastanedeki eşyaları getirdik Mavi Hanım ,nereye bırakalım " .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomansaMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...