Bolum 38

600 43 28
                                    

Öylece çekti gitti, arkasından baktım.
Sonrada masadakilere baktım.

" Neden bu anı daha önce yaşamışım gibi hissediyorum, hiç şaşırtmıyor hiç".

" Mavi bu sefer sonuna kadar haklı "dedi Murat " kızım deli olduğunu biliyorum da bu kadar şansını zorlamasan mi?
Adam yeni alciyi cikardi ,zaten aranız bozuk, birde onu gitmekle mi tehdit ediyorsun ".
Murat'ın dediği yerden bakınca doğru diyordu.

" Of Murat elimdeki ".

" Son kozu mu kullandın, Egemen'i bilmem ama benim sevgilim olsan hiç kusura bakma Mavi ne halin varsa gör derdim, Egemen kendin ile tehdit edeceğin son kişi".
Üstelik adamın tüm sıkıntılarını biliyorsun".

"Sen ne ara bu kadar mantıklı konuşmaya başladın, bozuk saat oldun da doğruyu göstereceğin saat mi tuttu ".

"Komik Mavi "dedi ve kalemi masaya fırlatıp sandalyesini geriye iterek ayağa kalktı.

" Murat şaka yaptım " .

"Iyi bende çok güldüm "dedi ve oda arkasına bakmadan gitti.

Murat Murat arkasına bakmadan bana kızıp gitti.
6 yıldır ilk kez ,gozlerim doldu ,Ali Egemen değil de Murat'ın bu hali canımı çok acitmistı.
Mert ve Burcu başından beri hic konuşmamisti .
"Ben ne dedim ya "dedim ikisine bakarak .
Kafalarını salladılar sessizce" anlamadım bende " dedi Mert .
Hemenn telefonu alıp ayağa kalktım Ali Egemen gitmiştir ama Murat'ı bir şekilde yakalarım diye düşündüm.

Ali Egemen'i aradım açmadı, Murat' i aradım açmadı.
Hızla yürüdüm topuklu ayakkabı giymiştim bir de ,bu yüzden yeterince hızlı davranamadim kapıda Muratı gördüm seslendim ama sesimi duyuramadım.
Arabasına atlayıp gitti ,yine aradım ama açmadı.
Lanet olsun Murat'ı kırmıştım.
Salaksin Mavi.
Ali Egemen'i aradım yine , oda açmadi.
Hayatinda ki en değerli iki adamı ayni anda delirttin aferin Mavi.
Öylece kapının önünde ki basamağa oturup başımı ellerimin arasına aldım.

" Mavi Hanım iyi misiniz?" .

Başımı kaldırıp Hayri'ye baktim ,elimi uzattım tutup kaldırması için beni ,oda hemen elimi tuttu ve ayağa kalkmama yardımcı oldu.

" iyi değilim Hayri, bazen şu dilimi kökten kestirsem nasıl olur diye düşünüyorum ".

"Özür dilerim ama kavga mı  ettiniz " .

" Kafamı salladım, ama bu sefer Murat'ı da kırdım, Murat bana asla sırtını dönüp gitmezdi ,çekti gitti".

" Uzülmeyin Murat abi size kıyamaz aynı zamanda Ali Egemen abimde öyle".

"Öyle mi dersin ".

" Öyle Öyle ".

"Murat'ın evini biliyor musun?"

Kafasını salladı.

"Beni ona götürür müsün ".

" Hadi gidelim ".

"Tamam çantamı yukarıda bıraktım alıp hemen geleyim ".

" Siz arabaya geçin, ben getirip geliyorum " dedi .

Hiç yok diyecek halim yoktu yada kibarlık edip ben getiririm, Hayri yukarı çıkarken ben de arabaya gidip ön koltuğa oturdum ,Hayri her seferinde itiraz etse de arkada oturmayı sevmiyordum.
Hayri 5 dk sonra elinde çantam ile geldi arabanın kapısını açıp yerine oturdu.

"Beni de kesin isimden edeceksiniz Mavi Hanım ".

"Sevmiyorum ama arkada oturmayı, çok değişik geliyor bana, bosver Ali Egemen bir şey derse seni ben ise alırım"dedim gulerek.

MAVININ ASKI  (Tamamlanmak Üzere)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin