Bölüm 67

1.1K 39 16
                                    

Gözümü açtığımda yatak odasında uzanıyordum.
Tam ayağa kalkacakken " Dur orda ve dinlenmeye devam et " dedi Ali Egemen.

" Ne oldu bayıldım mı?" Dedim.

"Tansiyonun düşmüş, tüm gün ayakta koşturup durursan olacağı bu ,üstelik düzgün bir şey de yememişsin yediğini çıkardıktan sonra neden kendine dikkat etmiyorsun Mavi ,herkesin ödünü kopardın, nişanı iptal edeceklerdi de izin vermedi babam "

" Ne oldu takıldı mı yüzükler ?"

"Sen beni dinliyor musun Mavi ?
Ben sana ne diyorum sen bana ne diyorsun "

" Ben dikkat ediyorum Ali Egemen ama bende insanım, elimden bu kadarı geliyor " dedim.

" Güzelim, biliyorum anlıyorum, yoruldun sıkıldın stresten uzak durmaya çalıştıkça bu durum seni daha da strese sokuyor ama az kaldı inşallah biraz daha dayanamamız gerek " dedi yanıma gelip ellerini ellerime dolarken .

" Haklısın ,özür dilerim "dedim.

" Sevgilim özür dileme sadece kendine dikkat et "

" Tamam "

"O zaman hadi gidelim de yüzükler takılsın "dedi ve beni ayağa kaldırdı.
Ayrıca şu elbiseyi çıkarsan mi acaba daha rahat bir şey mi giysen ?"

Kendime ve elbiseme baktım "Gayet rahatım sen merak etme hayatım "dedim uzanıp yanağından öptüm.

Elini tutup odadan çıktık, yavaşça bahçeye geçtik bizi gören herkes hemen önümüzde bitti .

" Nasılsın ,bizi çok korkuttun ,iyisin değil mi?"

Endişe dolu gözler ve merak dolu sorular.

" İyiyiz hersey yolunda "dedim etrafta Murat'ı aradım.

"Murat nerde ?"

"Kız arkadaşının acil bir işi çıktı, senin de iyi olduğunu öğrenince onunla gitti birazdan döner "dedi Tuba .

"Şaka mı yapıyorsun benimle tanıştırmadan nasıl götürür onu "

"Tamam biz tanıştık, gayet kibar bir kız,seninle tanışmak istediğini ve senin icin üzgün olduğunu da iletmemizi istedi "

"Kızım daha iyisin umarım "dedi Mehmet Baba beni koltuk altına alıp başımın tepesinden öperken.

"İyiyim baba "dedim ona daha fazla sokulurken ,ortalık karışıp herkes bir şeylerle uğraşmaya başlayınca zaman nasıl geçti anlamadım.
Murat yüzükler takılmadan önce gelip merasime yetişti ama ortalık o kadar çok karışıktı ki onunla yanında getirdiği kız hakkında konuşma şansımız olmadı.
Benim de zaten yerimden çok fazla kalkıp hareket etmeme kimse izim vermedi .
Sadece Mehmet Baba ile bir kez dans etme şerefine nail oldum.
Onunla dans edince Ali Egemen yeterince ayakta kaldın zaten diyip benimle dans etmedi .
Gece güzel eğlenceli ve olaysız atlatıldı.
Gecenin sonunda herkes evlerine dağılırken nihayet bizde odamıza gectik.
Yorgundum fazlasıyla yorgun ve uykusuz hissediyordum .
Tam yatağa girip üzerime yorganı çektiğim an canım eksi bir şeyler çekti.
Herhangi bir şey limona bile razıydım.
Ali Egemen duştaydi ve yataktan çıkmaya fazlasıyla üşeniyordum.
Gözlerimi kapatıp yatağa iyice sinerek uyumaya çalıştım.
Bir süre sonra gözlerimi açtığımda Ali Egemen'in kolları arasındaydım.
Ne zaman geldi yatağa hiç hatırlamıyorum bile .
Demek yorgunluktan hemen uyuyakalmışım.

"Ali "dedim ellerimi saçlarının arasından geçirirken.
Sadece başını biraz oynatıp tekrar aynı pozisyonu aldı.

" Ali Egemen " yine tepki vermedi.

MAVININ ASKI  (Tamamlanmak Üzere)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin