" Merhaba Mavi beni özledin mi ? "
Şaşkın şaşkın Bora 'nın yüzüne baktım.
" Bora ,Merhaba ilk girdiğinde kullandığın cümlede neydi öyle? ".
Bora bizim yan mağazada müdürdü ve Mert'in en yakın arkadaşı, aklıma tırnak içindeki ayrıntı gelince içim titredi ve gözlerim fal taşı gibi açıldı .
Aynı zamanda Ediz'in de arkadaşıydı.
Tam bir şeytan üçgeni.
Rahat adımlarla masaya doğru geldi masanın önünde ki sandalyeye oturdu." Sana Mert'in selamını getirdim "dedi ama bunları söylerken elini masanın üzerinde duran kağıt ve kaleme uzattı.
"Mert'in selamı derken " elindeki kağıda bir şeyler yazdı,
Önüme koydu.
Susma konuş, Yazmıştı,anlamayarak ona baktım." Ne sanıyordunuz Mavi özellikle sevgilinin ona yaptıklarından sonra yanınıza kalacağını felan mı ? ".
Tüm bunları söylerken aynı zamanda durmadan yazıyordu.
" Sen ne saçmalıyorsun Bora, bunun senin ile ne ilgisi var ,ne istiyorsun " dedim ve yazdığı kağıdı yine bana gösterdi .
Ali Egemen'e mesaj yaz ,yada ara telefonu gizle bir şekilde,
bunu yapmak zorundayım ama ne sen ne bir başkası zarar görsün istemiyorum o yüzden hemen dediğimi yap.Yazdığını okuduktan sonra hemen Ali Egemen'i aradım.
"Ne mi istiyorum sence ne istiyor olabilirim, tabiki intikam şimdi ayağa kalk ve benimle gel ".
" Sen neden bahsediyorsun,neyin intikamı Mert yüzünden zarar gören benim ,intikam alan neden siz oluyorsunuz ".
Yine kağıda yazdığı şeyi okudum ,
Bu şekilde davranmak zorundayım çünkü üzerimde dinleme cihazı var ,benimle gel lütfen, söz veriyorum sana zarar veremeyecek.
"Sen gerçekten sevgilinin Mert' e ne yaptığından haberin olmadığını mı söylüyorsun ?".
" Mert' e ne olduğunu bilmiyorum, dahası hiç sormadım ve ilgilenmedim, " .
Durdu "Tamam dostum "dedi. Muhtemelen Mert bizi duyuyor ve şuan Bora'ya birseyler söylüyordu.
"Madem bilmiyorsun ,böylesi daha iyi "dedi ve sonra bana yine kağıdı gösterdi.
Mert ne sana ne de başka bir kadına artık o şekilde dokunamaz Ali Egemen erkekliğini aldı elinden.
Gözlerimi şaşkınlık içinde ona çevirdim ve ,hemen şaka mı yapıyorsun ,yazdım." Çok ciddiyim Mavi şimdi kalk ve benimle gel, telefonunu burda bırak ,gidiyoruz".
" Saçmalama Bora seninle hiç bir yere gelmiyorum " dedim .
Bora kağıda özür dilerim yazdı ve belindeki silahı göstererek beni cekistirdi.
" Bırak beni Bora saçmalıyorsun " dedim.
"Yürü Mavi ya benimle gelirsin yada ölürsün " .
Şükürler olsun ki bugün kot pantolon giymiş ve uzun çizmelerimi ayağıma geçirmiştim.
Telefonu cizmenin içine koymadan önce telefonu kontrol ettim hala açık mı diye sonra kulağıma götürdüm ve " Ali Egemen'in elinden bu sefer sizi kim kurtaracak acaba ? " dedim.
" Mavi Sevgilim geliyorum " dedi derin bir nefes çektim ve Bora tekrar " Hadi ne duruyorsun " dedi
Eğilip telefonu çizmenin içine koydum ve Bora'nın beni çekiştirmesine izin verdim..
Kapıdan çıkıp koridorda ilerlerken Hayri ve bir kaç koruma bize doğru geliyordu.Bora belindeki silahı alnıma dayadı "çekilin ve bırakın gidelim yoksa Mavi'yi öldürürüm " dedi.
" Hayri geri çekilin " dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomanceMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...