Murat kapıyı çarparak içeri girdi.
Şaka gibi bunu ben Ali Egemen yapar sanmıştım.
Bizimkiler rolleri değişmiş ,beni gördü ve Maviiii diye bağırdı.
"Kızım sen manyak mısın, aklini mi kaçırdın, arabayı alıp kaçmak nedir ,ne yaşıyorsun şu kafanın içinde ,iki gündür aklımı kaybettim aklimi ,saçının arasına karışmış bir iki beyaz saç telini gösterip,saçıma bile aklar düştü senin yüzünden, "dedi .Bana karşı salladığı parmağını tutup "bende seni çok özledim gel şöyle bir sarılalım da ,hasret giderelim" dedim ve güldüm bir anda kendimi Murat'in kollarının arasında buldum.
Saçlarımdan öptü ve "bir daha öyle bisi yapma Ali Egemen ile ölduk öldük dirildik kızım "dedi .
Sahi Ali Egemen neredeydi Murat'tan uzaklaştım ve Ali Egemen ile gözgoze geldik ve sadece bakıştık.Sanki bana söylemek istediklerini gözleri ile söylüyordu.
Derin derin bana baktı ve sessizliği bozan ben oldum.
Murat ve Ali Egemen'e baktım, "bir dakika bu işte bir yanlışlık var "dedim.
Ben Ali Egemen yıkar ortalığı diyordum, azarı senden yedim Murat ,söyle bakalım ne yaptın benim patronuma "dedim .Ali Egemen güldü ve "baktım Murat zaten canına okuyor ,bana gerek yok diye düşündüm ama bu ifadeni almayacağım anlamına gelmiyor "dedi.
"Ona ne şüphe "dedim ve Murat lafa girdi ,"söyle bakalım Mavi Hanım neredeydin "diye sordu.
Elimi salladım o arada içeride elinde yemek tepsisi ile Mert girdi."Mavi Hanım, ne yersiniz bilemedim ama umarım beğenirsin istediklerimi".
Mert'e gülümsedim "Teşekkürler Mert vallahi 2 gündür adam akıllı birsey yemedim ,o kadar açım ki seni bile yerim "
Ali Egemen birden sesli bir şekilde boğazını temizledi,ona bakma gafletinde bulundum ve ne yazık ki öfke saçan gözleri ile göz göze geldim ,kafasını salladı başımı öne eğip susmayı tercih ettim, zaten iki gündür belli ki çok zorlamıştım şansımı ,daha fazla zorlamaya gerek yok .
Mert yemeği toplantı masasına koydu bende hemen oraya geçtim ve Ali Egemen Bey ve Murat bey sevgili patronlarım ve müdürüm söyle geçin de ben yemeğimi yiyene kadar anlatın sizi dinleyeyim sonra da ben konuşacağım dedim.
3 çift göz aynı anda bana döndü ve benim oturmami izledi.
Size söylüyorum, şimdi şu masaya geçin ve bana neler olduğunu ne ise karıştığımi adam gibi anlatın dedim.
Senkronize şeklinde masaya 3' u birden oturdu.
Masanın hemen baş koltuğuna oturduğum için Murat sağıma Mert onun yanına Ali Egemen de sol tarafıma oturdu.
Murat "ooo Mert yemin ederim bende çok açıkmistim ne iyi etmişsin herseyden birseyler alarak ".dedi ve yemeğe uzandı.Bardağı sertce yere koydum ve "siz beni salak mı sanıyorsunuz ,tamam 2 gün üst üste yaşadıklarım, Ali Egemen ile aramızda gecen tartışma, karakol ifade hersey üst üste geldi, çekip gittim ama salak değilim.
Ortada bir işler dönüyor, biri benim evime giriyor, sonra işyerim yanıyor, patronum beni soran bir adamı duyuyor ve deliye dönüyor hatta arkadaşını yumrukluyor,sonra da bana hersey sıradan birseymis gibi mi davranacaksiniz".Murat "aferin Mavi lokmalar nasıl boğaza dizilir, diye ders versene çok iyi yapıyorsun ".
Murat'a ters ters baktım ve " sizi dinliyorum ".
"Ali Egemen "sen bu işin dışında kalsan Mavi "dedi.
"Şaka mısınız yaa ,nasıl dışında kalayım ,o kadar içine girmişken hemde ,anlatın sizi dinliyorum, şuan konuştunuz konuştunuz, konuşmadığınız dakika neydi şu adamın adı Kaya 'mi gider onu bulur onunla " ve masaya inen yumrukla yerimden zıpladım.
"Sakın; Mavi şansını zorlama susuyorum ,çünkü biliyorum çok sarsildin hersey üst üste geldi,ama sakın o Kaya denen herifin yanına gitmeyi bırak adını bir daha anmayacaksin, şimdi sana herseyi anlatacağım,sonrasında da istersen işi bırakabilirsin"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomanceMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...