Bolüm 9

1.3K 77 37
                                    

Offf suan inanılmaz derecede başım ağrıyordu.
Gözümü açtığımda 3 çift gözle karşı karşıya kaldım.
Murat hemen tepemde durmuştu.
Ali Egemen ve Mert'te endişeli gözlerle bana bakıyorlardi
"Mavi iyimisin".
"İyiyim Murat ."tansiyonum mu düştü.
"Çok normal değil mi Mavi sabahtan beri koşturuyorsun,ve adam akıllı ne yedin bugün."

" Bilmiyorum da şu kahvenin yanında olan şeylerden yedim atolyenin Showroomunda,
Sonra da burda daldık işte aklıma en son gelen şey bile değildi yemek " dedim gözlerimi devirerek .

Elinde tepsi ile içeri gelen esmer kıza baktım Zeynep'ti adı galiba tam hatırlayamadım.
Ali Egemen'e döndü oldukça işveli bir ses ile "Tepsiyi Nereye bırakayım Ali Bey" dedi.

Ali Egemen Zeynep'e bakmadan odanın ortasında duran orta sehpayı işaret etti ve ekledi.

"Ali Bey değil ,Ali Egemen Bey ,bana  tek isimle hitap edilmesinden hoşlanmam "diye kıza sert bir şekilde çıkıştı.
Demin ona kur yapmaya çalışan kızın şuan yüzü kıpkırmızı bir hal aldı ve " özür dilerim Ali Egemen Bey "dedi ve odadan oldukça seri adımlarla çıktı.

Bu adamın sorunu ne böyle Ha Ali ha Egemen sonuçta ikisi de senin ismin hani ne gerek var buna.

Bana baktı ve "Murat kalkta müsade et Mavi Hanım birseyler yesin de aklımız onda kalmasın,sürekli bir yerde düşüp bayıldı mı diye,sonra da işimize devam edelim."

"Kusura bakmayın Ali Egemen Bey sizin işiniz ile uğraşırken kendimi düşünmek aklıma gelmedi, malum batmakta olan krallığınızı  kurtarma çabalarındayim" .

"Hangi krallığımdan bahsediyorsunuz Mavi Hanım"
"Ormanlar krallığı değil merak etmeyin, siz onu defalarca inşa edersiniz zaten " dedim ve tepsiye uzandım.

"Heyyy durun yahu sizin derdiniz ne Allah aşkına.
Mavi al sen şunu ye ,Mert sende şu dosyaları çıkar, Ali Egemen gel senle ,şu eksikler için bir ölçüm yapalım" diye ortamı yine Murat yumusatmaya çalıştı.
Canım Muro'm aramızda kalmaktan lastik gibi geriliyor.

Hemen birseyler atıştırıp Mert ile gelen ,giden ürünlerin dosyalarını incelemeye basladik..
Murat ve Ali Egemen gideli saatler olmuştu.
Kapı çaldı ve içeri Zeynep girdi.
"Mert Bey kapanış saati çıkacak mısınız" dedi

"Kaçta çıkış saati?". diye sordum" 23.00 "dedi Zeynep.

"O kadar olmuş mu? " Ali Egemen ve Murat ölçüm yapıp çıkmış biz Mert ile ofiste çalışmaya devam etmiş saatin nasıl geçtiğini anlamamıştım bile.

"Evet bizde sizi bekliyoruz ".

Mert'e baktım" kalalım dersen kalırız."dedi.

"Yok Mert günlerce sürecek bir iş bu ,hersey saçma sapan ,zaten yoğun günler bizi bekliyor gidelim ,ama bana bir taksi çağırırsan sevinirim".

"Ben bırakırım seni ne taksisi" dedi.

"Teşekkürler ama sen bana bir taksi çağır lütfen ,"

"Sadece bu seferlik ."

Başımı salladım
Gülümsedi.

"Ben bir kasaya bakayım, sende o arada hazırlan "

"Tamam Mert ".dedim.

Mert ince uzun yapılı kumral masmavi gözlere sahip güçlü çene hatlari olan oldukça çekici bir adamdı.

Gerçekten yakışıklıydi fakat  Ali Egemen ve Murat kadar yakışıklı değildi ama farklı  bir albenisi vardi ayrıca her ortama ayak uyduran tipler varya öyle biriydi kendisi ile iyi anlasacagimizi düşünüyordum.

MAVININ ASKI  (Tamamlanmak Üzere)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin