Şaşkınlık içinde bize doğru gelen kadına baktım.
Bu kadını ben daha önce nerde görmüştüm, nerden tanıyordum.
Ve bu saatte Ali Egemen'in evin de ne işi vardı." Alev " dedi Ali Egemen şaşkın bir şekilde.
Alev kim ya ,kadın los ışıktan bize doğru geldikçe dikkatimi daha çok çeker oldu .
Turuncuya boyanmış omuzlarına düşen saçları, yeni güneşin altından çıkmış altın gibi bronz teni ve bu saatte ki göz alıcı makyajı.
Üstüne geçirdiği tüm vücut hatlarını sergileyen siyah kalem elbisesi ,topuklu ayakkabıları ,kadın baş döndürecek kadar çekici ve güzeldi.
Ben kadına bakarken kadın bir anda koşup Ali Egemen'in boynuna atladı ve karnıma bir yumruk yemiş gibi hissettim." Ali Egemen seni çok özledim nerdesin ya ,aradım açmadın üstelik"dedi .
Seni özledim mi ?
Ve şuan bir koala gibi Ali Egemen' e sarılmış, bu ara benim imtihanım Ali Egemen'in exleri herhalde." Merhaba " dedim varlığımı belli etmek için.
Kadın Ali Egemen'in boynuna sardığı kollarını isteksiz bir şekilde çözdü ve " Merhaba " dedi.
" Ali hanımefendi kim tanıştırmayı düşünüyor musun bizi hayatım " .
" Ahh pardon sevgilim aslında siz tanışıyorsunuz Alev ,şirketin iç mimarı isten ayrılmışti ve uzun zamandır yurt dışındaydi "
"Alev, Mavi kız arkadaşım ".
"Aaaa hatırladım seni ,şu mağazada çalışan kız değil mi ? " .
Ne demek çalışan kiz, ne sanıyor bu kadın kendini .
Onu taklit ederek " Aaa ama ben sizi hatırlayamadım, ayrıca evet MEGA tekstil firmasının mühendisi ve isletmecisiyim" dedim .
" Aaa canım sen beni yanlış anladın çalışan derken ".
Hemen lafını kestim " aynı sizin gibi işte alınacak bisi yok sizde Soykan' lar bünyesinde çalışan bir mimarsınız, bende mühendis ,ayrıca ayakta kaldınız buyrun lütfen " dedim salonu işaret ederek." Tesekkur ederim " dedi ve salona geçti hiç yabancılık çekmeden, Ali Egemen salonun tüm ışıklarını açtı elini belime koyup bana eşlik edecegi sırada elini ittim ve önden ilerledim.
Alev önden yürüyüp koltuğa yerlesti ve bacak bacak üstüne attı süper minisi ile , bir anda kadını nerden tanıdığımı hatırladım .
Mağazayı ilk açmaya başladığımız zaman mağazaya Ali Egemen'in kollarında gelmişti hatta açılışta bile birlikteydiler ama o zaman siyah saçları vardı ve şimdiye göre daha kiloluydu .
Kadın zayıflamış ve saç rengini değiştirmişti.Ben karşısında duran ikili koltuğa geçtim ,Ali Egemen de gelip yanıma oturdu ve elimi tuttu çekmeye çalıştım daha sıkı tutmaya çalışıp bana baktı..
" Ne var " dedim sinirle .
" Ee Ali nasılsın, uzun zamandır seni bekliyorum bir an gelmeyeceksin sandım "dedi Alev.
Başını çevirip ona baktım " Geldiğinden ve geleceğinden haberim yoktu , ne zaman döndün ki yurt dışından, Kerem nerde ".
" Bu gün geldim,Kerem Ispanya' da kaldı, biz boşandık ,bende ülkeme dönmeye karar verdim, eşyalarımı eski evime bırakıp seni görmeye geldim " .
Bu nedir ya Ali Egemen kırık kalpler durağı falan mı nedir, kocasından ayrılan soluğu onun yanında alıyor.
"Üzüldüm senin adına, iyi yaptın ama keşke haber verseydin, beklemek zorunda kalmazdin, arkadaşlar ile şehir dışındaydık ".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomanceMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...