Bölüm 52

490 37 40
                                    

                       ALI EGEMEN SOYKAN
Olmuyor olmuyor ne kadar Mavi'mi etrafımdaki pisliklerden uzak tutmaya çalışsam da olmuyor bir yerden bir şekilde ona ulaşıyorlar.
Sırf ondan uzak dursunlar sırf canını yakmasınlar diye ilişkimizi resmiyete dökmuyorken ben ,ne yaparsam yapayım nerden tutarsam tutayım bir yerde elimde kalıyor işte.
Lanet olsun lanet olsun diye diye kaç kez direksiyona vurdum artık emin değildim.

Restorandan çıktığım gibi arabaya bitmiştim ,o Ediz Duman şerefsizini doğduğuna pişman edeceğim.
Cebimden telefonumu çıkarıp babamı aradım sesi hoparlöre  alıp arabayı çalıştırdım.

Bir kaç çalıştan sonra telefona cevap verdi babam konuşmasını beklemeden direkt ben konuştum.

"Baba Ekrem Duman'ın Ediz diye bir oğlu varmı ,Gökçe'nin bir erkek kardeşi vardı biliyorum ama onun adı Ediz değildi diye hatırlıyorum.

" Oğlum bir dur nefes al ne oluyor önce bir anlat ".

" Baba sen önce bana cevap ver ben sana anlatacağım herseyi ".

"Doğru biliyorsun senin bildiğin oğlunun ismi Ediz değil muhtemelen sen ortaya yeni cikan oğlundan bahsediyorsun".

" Ne demek istiyorsun baba ,ortaya yeni çıkan ne demek?"

" Ediz  gayrimeşru oğlu onu pek kimse bilmez,senin bildiğin ve tanıdığın İtalya' daki Eren Duman, Eren  babasının  gayrimeşru oğlunu öğrenince annesine yapılan ihaneti kabul etmedi, hele ki annesi öldükten sonra ortaya çıkınca delirdi .
En son aldığım duyuma göre babası ile bağlarını koparmış tamamen İtalya'ya yerleşmiş.
Bu oğlunun adi Enes yada Ediz adindan pek emin değilim Eren gidince babasının yanına yerleşmiş onunla yaşıyor, tekstil şirketinde yönetici olmuş diye biliyorum ,Ekrem de zaten karısını kaybettikten sonra ilan etti oğlunu,Gökçe de kabul etti diye biliyorum üvey kardeşini gerçi o kız dünya yansa pek sallamaz ya neyse,  şimdi anlat bakalım ne oluyor ".

"Sağol baba ,bende Eren'i biliyordum ama bu şerefsizden haberim yoktu ,Mavi'nin etrafinda  dolaşıyor, karşısında atölye açmış, aylardır etrafinda türlü bahanelerle ama biz karşılaşmadık, Ediz olunca adı hiç aklıma gelmedi,Mavi bu akşam yeni öğrenmiş soyadını, güya ortak iş teklifi yapmıştı, bizde 2 aydır bi yüzünü göremedik , nereye gitse Mavi'nin karşısına çıkıyor ama bizi duyunca ortadan kayboluyor, bu akşam da artık is teklifini öğrenince tanışmanın zamanı geldi diye düşündük ve Mavi görüşmeyi kabul etmediği halde onun telefonundan ben mesaj atıp gorusmeyi kabul ettim oltaya hemen geldi tahminen yine Mavi'yi tek başına yakalamayı düşünüyordu ama şerefsiz biz restorana girmeden gördü bizi muhtemelen, görünmeden kaçtı, son anda Mavi gördü onu arabaya binerken ve tam ismini söyledi"

"Mavi'ye bir yanlış yapmış mı? ".

"Planları ne bilmiyorum baba, ama Mavi'nin onu o sekilde kaçarken ki yüz sekli ve gözlerindeki korkuyu görmeliydin ,kızın yasamadığı kalmadı artık daha fazla hırpalanmasını istemiyorum ,dertleri neymiş şimdi öğrenmek için Ekrem Duman'ın evine gidiyorum ,o Ediz oradaysa kırılmadık kemiğini bırakmayacağımdan emin ol"

"Beni bekle bende geleceğim " .

" Baba sen Ankara'dasın  seni bekleyemem şimdi bu hesabı göreceğim,kartları açık oynamanın zamanı geldi de geçiyor bile,madem güzellikten  anlamıyorlar o zaman bende onların anladığı dilden onlar gibi konuşacağım ,ailem ve Mavi benim ince çizgim baba ,Mavi benim dünüm ,bugünüm, yarınım, geleceğim,onun saçının teline zarar verene bu dünyayı dar edeceğim ".

"Ali Egemen sen benim ilk gözağrım canımsın, her daim her şart ve koşulda hep yanındayım dikkat et kendine, bende yola çıkıyorum şimdi hadi görüşürüz".

MAVININ ASKI  (Tamamlanmak Üzere)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin