ALI EGEMEN SOYKAN
Mavi 'm Çimen gözlü güzel kadınım,kollarımın arasında yüzüme ve yastığa dağılan uzun sarı saçları, bembeyaz teni ,ince zarif bedeni ile adeta bir su perisi gibiydi ve sadece benimdi.Ben güven problemi olan ,zor ve sinirli bir adamdım,üstelik kıskanctım.
Şimdi Mavi'nin tenine değen ilk ve son ten bendim.
Onun aşkı, sevgisi, kalbi ve bedeni sadece benimdi.
Mavi belki de benim yaşadıklarımın mükafatıydi.
Gökçe ve Kaya ile yaşadıklarımı anlattığımda sadece sessizce dinlemesi ve elimi sadece tutarak yaralarımı iyileştirme cabasi,ona bir kez daha hayran olma sebebimdi.
Mavi yaşının üstünde bir olgunluğa sahipti,fakat zor bir kadındı.
Onu dünya üzerinde ki tüm kötülerden ve sessizce bana zarar vermeye calisan düşmanlarımdan korumaliydım.
Daha kaç ay oldu buraya geleli,yaşamadığı kalmadı üstelik tüm şüphelerim Kaya şerefsizini gösterirken, şüphelerim de yanılmıştım.Mavi'nin arabasıyla kaza geçirdiği gece, önce onu takip eden ve kaza yapmasına neden olan adamı bulmuştuk, ve elimizdeydi.
Murat'a ve kendime söz vermiştim, onun kılana zarar verenlerin canına okuyacaktim.
Onun o korku dolu gözleri,kucağıma yıgılısi ve saatlerce kendine gelmemesi ,öyle canımı yakıyordu ki o hali şuan bile gözümün önünde geçmiyordu.
Ben yaşadıklarını sorgular ve kaçar gider derken o olayların üstüne gidip korkmadıgıni göstermek için herseyin üstüne gitmişti.
O kendini ise vermişken ben ve Murat bize zarar verenlerin peşine düşmüştuk.Önce o adamın depoda adamı konuşturmuş yanlış yolda olduğumuzu anlamıştım,hersey Ekrem Duman babamın en büyük rakibinin ve oğlunun işiydi.
Salak Damatlari Kaya sadece onlar için bir piyondu.
Kızı ile yaşadıklarımızdan ve benim yükseldikçe ona babamdan daha büyük bir rakip haline gelmem, adamı ve oğlunu epey zorluyordu.
İnşaat sektöründe ne kadar iyi bir yol katettiysem tekstilde de Mavi sayesinde tahminimden daha iyi işlere imza attık.
Bu da Ekrem Duman ve oglunun işine gelmiyordu .
Tüm bunlari aynı gece Kaya'nin suratini dağıtırken öğrenmiş, nur topu gibi bir düşmanımın varlığının daha yeni farkına varmistim.Mavi'y koruma iç gudum ona zarar vermelerine neden olmuştu.
Zayıf karnımı bulduklarını düşünüp ordan vurmaya çalışıyorlar ama bu hikayede bu sefer yanan kendileri olacaktı..
Şimdi yine bir iş peşinde idim ve işi almam Duman'ların sonunu getirecekti.
Bu iş için yurt dışına gitmiş bu sebeple Mavi"yi bir hafta görmüyordum.
Resmen pimi çekilmiş bomba gibiydim.
Yurt dışındaki buroda ki çalışanlar bile ben döneyim diye dua etmeye baslamislardi.
Dönüp Mavi'ye kavuşacagim gece Murat efendi başıma başka bir iş görüşmesi çıkarmış mecburen,ona eşlik etmek zorunda idim.
Mavi"nin de yakın arkadaşları gelmiş en son yanında ki korumadan evde olduğunu öğrenmiştim.
Tam içim rahat ederken, barin üst katında iş ortaklarımız ile otururuyorduk."Hey maşallah şu içeri giren kızlara bak ,özellikle sarı hatun resmen ateş ediyor, diyen Oğuz'a işine bak oğlum" dedim, Serkan araya "girip esmer olanda çok güzelmiş maşallah " dedi.
Oğuz "hayırdır Ali Egemen ,tamam anladık mesafeli adamsın da şu kafanı kaldır etrafındaki güzel kadınlara da bir bak "dedi.
"Gerek yok benim kadınım burdaki tüm kadınlardan güzel " diye ekleyip Engin'e dönüp onunla konuşmaya basladım.
"Vayyy Ali Egemen gönlünü birine mi kaptırdın,vallahi tanışmak isterim de ne kadar güzelse de şu aşağıdaki hatundan daha güzel olamaz " dedi .
Murat "kim şu gozunu alamadığın hatun bir bende bakayım" diye Oğuz'un yanına geçti ve " hani nerde " dedi .
" Ohaa Mavi lan bu ,Oğuz şimdi boku yedin kardeşim geçmiş olsun " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomanceMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...