Neredeyse 10 gün oldu İstanbul'a geleli ,işler çok yoğun, çok karışık Mert ile günlerdir dosyalar,malzemeler,ürün takibi üzerinde uğraşıyoruz hersey o kadar karmaşık işlenmiş ki,cidden bizim bu iki sözde ceo, nasıl bu kadar kör girmiş bu işe bu şekilde anlam veremiyorum.
Günlerim iş ve ev arasında gidip geliyor sabah erkenden atölye,depo,mağaza derken gün nasıl bitiyor koca bir hafta nasıl geçti anlamadım bile..Murat sürekli kendi işlerinde ama her gün ve gece mutlaka beni görmeye geliyor.
Çoğu zaman eve beni o bırakıyor.
Birlikte yemek yiyip iş üzerine konuşuyoruz.
Ali Egemen'i en son beni yolda karşılaştığı ve bıraktığı geceden beri görmedim.
Acil bir iş yüzünden şehir dışına gitmesi gerekmiş.
Ama sağolsun oradanda buraya müdahale etmekten geri kalmıyordu.
En son ki telefon görüşmemizde gereksiz yere bana ve Mert'e çıkılşmış bende zevkle telefonu suratına kapatmıştım.
Murat zamanla ona alışırsın,sert duvarları var ama özünde çok iyidir dediği bir ara ,keşke o duvarlara kafasını çarpsa da kırsa demiştim ve birlikte epey bir gülmüştük.
Dün gece de Murat geldi geç saate kadar oturup hem çalıştık hemde birlikte vakit geçirdik.
O kadar yoruldum ki o gider gitmez yataga geçip uyudum.
Uykumun en güzel saatinde bu seste ne .
Off saat kaç bu telefon neden susmuyor bugün kendime izin vermiş bi kaç saat geç gidecektim.Telefonu sessize almayan aklına Mavi ,sabahtan beri kaçıncı çalışı yaa ...
Gözüm kapalı telefonu elime alıp"Efendim ".
"Mavi Hanım uyuyor musunuz hala ,saat kaç olmuş kaç defa arıyorum sizi ,mağazaya geldim henüz gelmemişsiniz",diyen kişinin kim olduğunu öğrenmek için gözümü açıp telefon ekranına baktım ,Ali Egemen mi ?
Kabus geri dönmüş anlaşılan."Evet uyuyorum Egemen Bey izin verseydiniz hala da uyuyor olacaktım.
Bu kadar ısrarla arayıp, üstüne mağazada olmanızı gerektiren acil durum nedir acaba ? Diye sordum."Kaç gündür yokum en son görüşmemizde de telefonu suratıma kapattığını hatırlıyorum Mavi , bugün geldim bi durum nedir öğrenmek için mağazaya uğradım.
Ne seni nede Mert 'i göremedim.Adam tam bir iş kolik,gelir gelmez mağazaya uğramak ne ya saate baktım ne saat 11 :00 mi .
Ah Mavi ne uyumuşsun kızım yaa."Mavi uyudun mu tekrar."
"Hayir saate baktım da , Mert atölyede yada depodadir Ali Egemen Bey ,bende yorgun ve biraz da halsizdim.
Gece Murat'la konuştum bugün biraz geç giderim demiştim ,ama birazdan hazırlanır çıkarım" 1 saate mağazada olurum " dedim."Rahatsız isen hiç gelme ,Mavi dinlen" dedi.
"Hayir teşekkürler, daha iyiyim ,dediğim gibi 1 saate orda olurum".
"Tamam Mavi acele etme ben çıkacağım zaten istersen bugün hiç gelme ,dinlen daha sonra görüşürüz"..dedi.
"Teşekkürler, Ali Egemen Bey ,iyi günler " telefonu kapattım.
Yataktan kalkıp hemen duşa girdim çok oyalanmadan duştan çıkıp saçlarımı kuruttum.
Sonrada ördüm.Bu ara sürekli kosturdugum için ve genelde toplamayi tercih ediyordum.
Uzerime mavi bir jean pantolon ve beyaz bir sweat giydim ,yüzüme hafif bir makyaj yapıp hızlıca evden çıktım.Zaten saat neredeyse öğlen olduğu için,kahvaltıyı es geçip direkt öğlen yemeği yerim dedim.
Bu arada öncesinde çağırdım takside gelmiş kapıda bekliyordu beni.
Hemen taksiye binip mağazaya geçtim."Selam kızlar,nasılsınız" dedim magazaya girerken.
Öğlen saatleri genelde mağazanın yoğun olduğu saatlerdi.
Zeynep kasada duruyordu,hemen yanına ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomanceMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...