Ali Egemen elindeki telefonu öfkesine hakim olmaya çalışarak sıkıyordu.
Bana öyle bir bakışı vardı ki o an yok olmak istedim.
Ama neye bu kadar öfkelendiğini anlayamadım." Sevgilim ne oldu iyi misin ? ".
" Bin arabaya Mavi "dedi.
Ben ona bakmaya devam ederken " Lanet olası şu arabaya bin Mavi " dedi hemen korkuyla elimi kapının koluna götürüp kapıyı açtım arabaya bindim ,emniyet kemerini bağladım ,onun binmesni bekledim.
Deli gibi gidip gelmeye başladı.
Çok ama çok sinirliydi ama bu sinirinin sebebi neydi ,bilmiyordum.Arabanın kornasına bastım ve dikkatini çekmeye çalıştım.
Korna sesiyle dönüp bana baktı kravatını boynundan çekip çıkardı, gömleğinin üstte duran bir iki düğmesini açtı ve öylece bekledi ,eliyle yüzünü sıvazladı, aynı elini saçlarının arasına götürüp saçlarını çekiştirdi ardından nihayet arabanın koluna uzanıp kapıyı açtı.
Yüzüme bakmadan hiç bir şey söylemeden emniyet kemerini takıp arabayı çalıştırdı ve gaza bastı.
Direksiyonu öyle çok sıkıyordu ki parmaklarının beyazladığını görmemek mümkün değildi.
Korkuyordum Ali Egemen'i ilk kez böyle sinirli görüyordum.Elimi vitese uzattığı elinin üstüne attım, sanki bir ateş parçası atmışım gibi eline ,elini çekip elimden kurtardı.
"Ali Egemen ne olduğunu söyleyecek misin?".
Yüzüme bakıp gözlerini kıstı ve tekrar yola baktı.
" Ali Egemen ne oldu? "Dedim bu sefer .
Elini havaya kaldırıp bana susman gerektiğine dair bir hareket yaptı yutkundum.
Bu neyin ofkesiydi böyle."Ali Egemen ne olduğunu söylemezsen nasıl anlasacağız" dedim , arabanın içini alaycı kahkası doldurdu.
" Ali Egemen sinirlerimi bozuyorsun ,ne olduğunu anlatacak mısın? " .
" Sinirlerin mi bozuluyor gerçekten mi Mavi , aman senin sinirlerin bozulmasın, ayrıca bir önceki soruna da cevap vereyim ,gerçekten anlaştığımızı düşünüyor ve buna inanıyor musun ? ".
" Anlamadım? ".
" Halbuki ben gayet açık ve net bir soru sordum gerçekten anlaştığımızı düşünüyor musun ? ".
" Evet öyle olduğunu düşünüyordum ama senin galiba bu konuda şüphelerin var ?".
" Şüphelerim yok kesin bir fikrim var biz seninle hiç bir konuda anlaşamıyoruz Mavi ,ben sana sürekli bir şeyler söylüyorum, sen asla beni dinlemiyor, umursamıyor ve canın ne isterse onu yapıyorsun? "
" Ali bunu nasıl söylersin, ben ".
" Sen ne Mavi sen ne ?
Sana söyledim sana defalarca söyledim o katologta yer almanı istemiyorum, dedim ama sen ne yaptın? "" Yer almadım? ".
" Yer almadın mı?"
arabayı kenara çekti ve durdurdu cebindeki telefonu çıkarıp bana uzattı, işte o an kalbim durdu adeta ,katologta değil ama dergi kapağında ve Instagram hesabında benim fotoğrafımlarım vardı.
Üstelik benim kırmızı elbiseyle çekilmiş fotoğrafım henüz montajlı halini bile görmemişken.
Üzerinde MEGA ilk bahar yaz kreasyonunda ortalığı kasıp kavuracak yazan yazıyla kapakta duruyordu.
Ünlü mühendis Ali Egemen Soykan'ın Nişanlısı Mavi Eroğlu koleksiyon için kamera karşısına geçip markası için modellik yaptı."Ali Egemen bu bu nasıl oldu bilmiyorum, yemin ederim bu resimleri öylesine çektim ve montajlaninca sana yollayacaktım.
Sadece öylesine kızların ısrarı üzerine giyip çektim, kesinlikle bu buna izin vermedim ".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomanceMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...