Neredeyse 5 dakika sonra tüm silah sesleri kesildi.
Ali Egemen ve Murat kendini bana siper etmiş üstüme kapanmıştı.
Sesler kesilince önce etrafıma baktım sonra da ayağa kalkıp " Anne "diye bağırdım.
Annemler ve Mehmet amcalar arabalardan indi ve koşup annemin boynuna atladım." Şükürler olsun Anne iyisin " dedim annem beni kontrol etti ve kimsede herhangi bir sorun olmadığını fark edince " Biri bana burda neler dönüyor anlatsa iyi olacak " dedi .
Şükürler olsun ki kimseye bisi olmamıştı.
Metehan " Mavi ,Kaya senin kafana sık olayını yanlış anladı bize sıktı " diyince Ali Egemen " Metehan kes sesini" diye kükredi.
" Herkes iyi mi ? " diye sordum "Evet herkes iyi merak etme sen " dedi Ali Egemen ve annem " Sen orda dur " diye ikazda bulunup herkesi şaşkına uğrattı.
Ali Egemen olduğu yerde kaldı." Anne ne oluyor " dedim .
" Biri bana burda neler döndüğünü anlatacak ,bu olanlar çok mantıklı görünmüyor "dedi.
Mehmet amca yanımıza gelerek" Zümrüt hanım şimdi herkes arabalara binsin Ali Egemen'in evine gidelim size herseyi bizzat ben anlatacağım" dedi .
Annem " Peki " dedi ve arabaya bindi .
Fatma " Mavi kızım bittigimizin resmi şuan " dedi ve hemen arabaya bindi arkasından ben ,Murat hemen gelip şoför koltuğuna bindi .
Arka camdan Ali Egemen ve ailesinin de arabaya bindigini gördüm ve hareket ettik.
Yarim saat sonra araba Ali Egemen'in evinin önünde durdu ve yavaş yavaş arabalardan inip eve doğru yürümeye başladık.
Annem o kadar sinirliydi ki çıt çıkmadı kimseden tüm yol boyunca.
Sema abla ve eşi Mustafa bey bizi kapıda karşıladı ve buyur etti.
Annemle tanıştıktan sonra bizde tam içeri giriyorduk ki Ece salonun kapısından çıkıyordu.
Ahh ben neden bunun geldiğini bilmiyorum ki ,dahası neden hastaneye gelmemişti." Ah Mavi sizde mi geldiniz Hosgeldiniz " dedi .
" Hosbulduk teşekkürler Ece, geldiğini bilmiyordum" .
" Oğuzhan huysuzdu ben direkt buraya geçtim, Metehan' dan haberleri alıyordum ".
" Anne ,Ece, Metehan 'in eşi yani Egemen'in yengesi " dedim ve onları tanıştırdım ve bizde salona geçtik.
Tum aile bir arada Şükürler olsun ki herkes iyiydi ,birine birsey olsa asla kaldıramazdım.
Arzu teyze hemen anneme yer gösterip buyur etti bizde analar ve kızları gibi aynı yere oturup dizildik.
Ece de Metehan'ın yanına gitti ve koltuğunun kenarına oturup "Egemen bu seferde de şükür ki ucuz atlattın büyük geçmiş olsun " dedi." Annem daha önce de ne olmuştu ki diye sordu".
Fatma'ya dönüp "Dakika bir gol bir ,umarım başka şeyler de yumurtlamaz su şom ağızlı yenge " dedim sessizce.Mehmet amca " Bi kahve içsek mi " diye sordu anneme hitaben .
Annem " Aslında direkt konuya girseniz saat gece yarısını çoktan geçti, biz neden kendi evimize değilde buraya geldik,Ali Egemen'in bu hali ne ,neden hastane kapısında kurşun yağmuruna tutulduk,şükürler olsun şansımız vardı ki ,kimseye bisi olmadı, bana bunları anlatın lütfen " dedi.
Ece" ne kurşun mu ,nasıl yani " diye saçma bir merakla sordu ,Mehmet amca ona eliyle dur işareti yaptı ama durdu mu tabi ki hayır.
"Ayh gerçekten sizinde yaşamadığınız şey kalmadı, Ali Egemen ve Mavi ,eve giren hırsız olmayan adamlar mı desek ,trafik kazaları mı desek ,senin kaçırılman mı yoksa şu Mert olayı mı tüm bunlar yetmezmiş gibi birde şimdi bu bunlar geldi başınıza " .
Metehan "Ece sus" diye ikaz etse de o yine lafını bitirmeden susmadı.
Annem dönüp bana baktı "bu duyduklarım da ne demek Mavi ,bütün bunlar bir şaka mı, sen kaza mı yaptın, kaçırıldın mı ayrıca bu Mert olayı ne ? " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomansaMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...