"Sevgilim sakin olur musun ?
" Olamam Egemen nasıl sakin olayim ,annem İstanbul'da ben burda Sapanca'da aşk yaşıyorum,yani neden habersiz geldi onu da anlamadım ya " .
Offff hemen gitmemiz lazımdı hemen, annem şuan delirecek yıllarca hep aynı sorunları başa sardık durduk.
Bir de bu şehirde başıma gelenleri duyarsa asla kurtulusum olmaz .
Neden mi kurtulusum olmaz hemen kolumdan tutar hiç kimseyi hiç bir şeyi dinlemez alır götürür beni ,cunku annem; babam ve abimi kaybettikten sonra , kaybetme korkusu yüzünden beni uzun bir süre tek başına okula bile yollamadi .
Zamanla büyüdüğümü anlayınca şükür ki bunu anlaması benim üniversiteyi kazanmam sayesinde oldu, hoş o zaman da bi rahat bırakmadı ya neyse, her an her saniye aradı durdu ,her hafta sonu ya ben yanına gittim ya o geldi ,şuan tam lale devri yaşadığım dönemdeyim,artık eskisi kadar üstüme düşmüyordu.Bu saydıklarıma bakmayın annem aslında son derece modern ,ve kendini bilen bir kadın ama söz konusu ben olunca gözü hiçbir şeyi görmez.
Şimdi bana haber vermeden neden geldi bilmiyorum ama beni özellikle zavallı Egemen'i hıç kolay günler beklemiyor.
Zavallı Sevgilim ilk geldiğim zaman sürekli onun kötü huylarını bana terslenmelerini anlatıp durdum,
Besyuzbin kere Mavi o işi bırak buraya gel ,zaten emekliliğime az kaldı bir ev alır birlikte yaşarız ,diye söylenip durdu .
Her seferinde Murat'ı bırakamam anne olmaz diye vazgecirdim onu,bakalım şimdi neler olacak." Yavaş Mavi düşeceksin ".
" Ali benim evin yedek anahtarı neredeydi sende mi ?".
"Evde galiba Sema abladaydi en son ?"
"Telefonum nerde ,neyse telefonunu ver " telefonu bana uzattı "Şifreyi aç Ali Egemen ".
"Mavi ".
"Efendim Ali Egemen ".
" Hayatım şifre Mavi ".
Çok etkileyici bir hamle ama şuan buna düşemem hemen şifreyi girip Murat'ı bulup aradım.
Bir kaç kez çaldı tam kapanacakken telefona cevap verdi." Efendim Egemen ".
"Murat benim Mavi ".
" Mavi iyi misin ,sesini duyduguma" sozunu kestim.
"Muro bosver sesimi ,sonra sevinirsin, şimdi büyük bir sorunumuz var ".
" he yine ne oldu siz basbasa kalmayım lütfen".
" offf öyle bisi değil annem gelmiş ".
"Annen mi gelmiş, şaka mı yapıyorsun?
" Keşke şaka olsa ,şimdi annem benim evin kapısında seni bekliyor ".
"Beni mi ,ne alaka ?".
" Murat, Ali Egemen'in evine git benim evin yedek anahtarları Sema ablada, ordan anahtarları al ve benim eve git anneme senin geleceğini söyledim, benim de katalog çekimi için Sapanca'da olduğumu sanıyor ,şimdi hemenn hazırlanıp yola çıkacağız sakın anneme başka bir şey deme ,ben gelene kadar da onu yanliz bırakma, ay bu arada evde içecek su bile yoktur, haberin olsun onu da hallet bir şekilde ama annem günlerdir evde olmadığımı anlamasın".
" Bitti mi ? "
" Evet bitti " .
"Tamam ben şimdi hemen gidiyorum da sana bisi soracağım, neden katalog çekimindeyim dedin ,neden Ali Egemen ile olduğunu söylemedin,Zümrüt Sultan bilmiyor mu ? ".
"Hayir bilmiyor".
"Sesi hoparlöre alır mısın? "
Hemen sesi hoparlore aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomanceMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...