Ahh Mardin masal sehir .
Çok güzelsin çok istemeden sonra sabah buluşmak üzere sözlesmistik.
Sabah erkenden uyandık ve tüm aile disarda kahvaltı yaptık.
Şansımız vardı ki hava baya güzeldi yazdan kalma bir gün.
Tüm gün hep birlikte gezdik .
Mardin'in dizilerde yer alan konaklarından, kilise ve manastirlarına kadar .
Eski çarşıdan geçerken esnafların ayak üstü ikram ettikleri kahvelerden içtik başımıza puşıler bağladık kızlarla, Filiz, Fatma ve ben ,bir sürü fotoğraf çektik.
Mardin'in meşhur badem sekerlerinden tutun da baharatlarına kadar yöresel ne varsa aldı Arzu teyze .Akşam saat sekizde uçakları olduğu için tüm aile geziden sonra birlikte yemek yedik .
Şimdi annemin tüm ısrarlarına rağmen onu eve bıraktık ve hava alanına gidiyoruz.
Ben bir kaç gün daha Mardin'de kalmak istediğim için Ali Egemen'de sensiz gitmem diyerek uçuşunu erteledi.
Ali Egemen bir araba daha kiralamıştı.
Ali burda kalacağı için Hayri de dönüyordu.
İki araba şuan hava alanına gidiyorduk.
Hayri'nin arabasında Mehmet amca Arzu teyze ve Metehan vardı.
Ben Filiz Murat Fatma ve Ali egemen ayni arabadaydık.
Ali Egemen ve Murat ön tarafta ,biz kızlar da arka tarafta oturuyorduk.
Tüm gün o kadar mutluydum ki yüzümden gülümseme eksik olmamıştı.Kızların ısrarı üzerine Ali Egemen ile sadece el ele tutuşup yüzüklerimizin karede olduğu bir fotoğrafı sosyal medyada paylaşmıştım.
Ben elimi Ali Egemen'in kalbinin üzerine koymuştum oda eliyle bileğimden tutmuştu ve inanılmaz güzel bir kare yakalamıştı Fatma gerçekten çok beğenmiştim .
Alyansları da yola çıkmadan önce gidip seçmişti.
Tektaş ne kadar gösterişli ise alyans tam tersi zarif ve inceydi.
İkisini yanyana takmam bile imkansız gibiydi .
Bu yüzden Ali Egemen tüm gün yeni bir tektas mi alsak diye söylenip durdu ikisini aynı parmakta yanyana görmek istiyorum dedi durdu.
(Mavi ve Ali Egemen'in yüzükler ile pozu )Ben paylaştıktan sonra bir sürü tebrik ve şaşkınlık mesajı almıştım.
Erkekler önde sohbet ederken bizde kızlar arkada fotoğrafa gelen yorumları okuyor ve gülüyorduk.Fatma banane ya bende eksik kalmamalıyım diyerek hemen hesabına geceye ait bir sürü fotoğraf atmıştı.
Şuan ikimizin hesabı da resmen yorum ve mesaj yağmuruna tutuluyordu." Hey siz kızlar arkada ne işler çeviriyorsunuz öyle kıkır kıkır "dedi Murat.
"Hiç ne olsun işte aramızda konuşup eğleniyoruz kıskandın mı Muro " .
"Henüz 3 yaşında bir kardeşim var seni ondan bile kıskanıyorum kıskanıyorum kıskanıyorum "dedi Fatma ve arkasından Murat ile girişi yaptık hemen .
" Kıskanmak aşkın kanununda var
Gerçek seven kalbi bu duygu sarar
Kıskanmak aşkın kanununda var
Gerçek seven kalbi bu duygu sararHenüz üç yaşında bir kardeşim var
Seni ondan bile kıskanıyorum
Kıskanıyorum, kıskanıyorum, kıskanıyorum ". Diye şarkıyı söyleyip kahkahayla gülmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomansaMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...