Tam bir haftadır peşimde resmen bir koruma ordusu ile dolaşıyorum .
O geceden sonra Ali Egemen ve Murat ihaleyi de kazanmış Duman'ları alt etmiş işlerini sekteye uğratmıştı.
Ama o kadar yoğun çalışır olmuşlardı ki geceden geceye zor görüyordum Ali Egemen'in yüzünü.
Bu arada Mehmet amca ve Arzu teyze Ankara'dan gelmiş bir süre Ali Egemen ' de kalmaya karar vermişlerdi .
Her ne kadar Alı Egemen kıyametleri koparsa da bende kendi evime geçmiştim .
Bazen gecenin bir yarısı kapımı çalıyordu, bazen ben uyurken aniden yataga girip bana arkadan sarılıp burnunu saçlarıma gömerek uykumdan sıçramama neden oluyor, sonra da kokunu özledim diyerek beni sakinleştiriyor ve derin bir uykuya dalıyordu.
Gün boyu ,mesaj atıyor yada arıyordu.
Ama evlilik teklifinin bir daha ne bahsi geçmiş ne de konuşulmustu hatta Ali Egemen pişman olup evlenmekten vazgeçmiş olabilirdi.O geceden sonra ne hikmetse bir daha Ediz ile karşılaşmadık Burcu'ya tüm olanlari anlatmıştım ve büyük bir hayal kırıklığına uğramıştı.
Her ne kadar vazgeçtim desede gerçekten gönlünü kaptırmış olmalı ki çok üzgün ve dağılmış görünüyordu.Şimdi atölyede çizimlerin üzerinden geçip son dokunuslari yaparken saçımı topladığım kalemi saçlarımın arasından çektim, gözlüğümü çıkardım ve sırtımı koltuğa yaslayarak kollarımı esnettim.
Saate baktım neredeyse akşam sekiz olmuştu..Burcu benden beter halde dalmış bir şekilde çalışıyordu.
Aklıma gelen fikirle "Burcu " dedim ,Burcu kafasını kaldırıp bana baktı soran gözlerle hiç konuşmadan." Saat sekiz olmuş ve çok yoruldum, herkes gitmiş olmalı bugün mesai de yok zaten ,çıkıp bir yerlerde takılıp yemek felan mı yesek, restoran,yada cafeye kapanmak istemiyorsan sahil kenarında bildiğim bir köfteci var acayip güzel köfte yapıyor, uzun zamandır gitmedim bende ,ne dersin gidelim mi " dedim göz kırparak.
"Mavi aslında bir meyhaneye mi gitsek vallahi benim kafam başka türlü dağılmaz gibine geliyor " ..
"İyi de ben içmiyorum ki ," dedim çünkü hayatım boyunca ağzıma tek damla içki koymamış sigaradan da hep uzak kalmıştım.
Ne özel geceler de ne kutlamalarda barda bile soda içen biriydim ve bu huyumu da çok severdim .
Ve Allah tam gönlüme göre bir adam çıkarmıştı karşıma, Ali Egemen'in ne bugüne kadar hiç alkol aldığına şahit olmamıştım." Tamam sen içme, ben içerim sen balık ayran ben,rakı balık, dertleşiriz " yüzüne söyle bir derince baktım ve gerçekten ciddiydi.
" Ciddisin sen " ..
" hiç olmadığım kadar gidiyor muyuz?dedi hevesle .
" Olur, ama önce Ali Egemen'i aramam gerek malum sıkı yönetim, sonra ofkesiyle cebellessmek istemiyorum, gerçekten sinirlendiğinde bazen içinden başka biri çıkıyor " dedim gülerek ve uzanıp telefonumu aldım ve hemen Aslan Kral' i aradım.
Burcu ekrana bakıp gülümsedi."Gerçekten Aslan kral diye mi kayıtlı " dedi .
Omuz silktim, onu ilk tanıdığımda adını öyle kaydettim ve hiç değiştirmemistim, kac kere şu ismi değiştir Mavi artık dese de onu dikkate almamıştım.
Bir kaç kez çaldı çaldı telefona cevap vermedi.
Mesaj attım Burcu ile yemeğe gidiyoruz diye ayağa kalkıp çantamı ve montumu aldım
"Hadi gidelim " dedim ve birlikte kolkola gülerek atölyeden çıktık.Kapıda Hayri bizi karşıladı ve selam verdi.
Hemen arabaya geçtik ve "Nereye gidiyoruz sana mı Ali Egemen abime mi ? " dedi ve Burcu ile birlikte "Meyhaneye " dedik bir ağızdan ve aniden Hayri frene basıp arabayı durdurdu ,öne hafif savrulduk ve tekrar arkamıza yaslandık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomansaMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...