Büyük bir sevinçle kalktım masadan koşarak anneme sonra da en yakın arkadaşlarımdan biri olan kardes bildiğim, hayatımın iyi kötü her anında yanımda olan Fatma'ya sarıldım .
Onları dün yaşadıklarımdan sonra bugün burda görmek beni aşırı mutlu etmişti .
Benden sonra evdeki diğer tüm aile fertleri ile kucaklastiktan sonra masaya geçip sohbet ederek yaptığım yemekleri yemeye başladık.
Şu son 1 yılda o kadar çok şey oldu, o kadar çok şey değişti ki hayatımda.
Annemle tek başımıza bir hayat mücadelesi verirken ,ilk önce Fatma ve Tuba girdi hayatıma, her anımda yanımda olup elimden tuttular.
Öyle ki kendime tek başıma yük ettiğim ne varsa kendi omuzlarına da alıp tek başıma taşımama engel oldular..
Sonra bir gece ansızın Kara Murat ile karşılaştım.
Onsuz düşünüyordum da olmazdı.
Çok zor bir gece de bir anda hersey oluvermişti.
Hayat dolu, herseyi dalgaya alan karakterinin yanında bu hayatta karşınıza çıkabilecek en güzel kalpti Murat.
Merhameti ve sevgisi sonsuz, kocaman bir kalbi vardı.
Ben ona nasıl kalbimde açılan yıllarca yaralı olan yerde yer verdiysem, oda aynı yerden yaralı olan kalbine almıştı beni.
İkimizin de kayıpları aynıydı.
İkimizde aynı yerden kanıyorduk .
İkimizde aynı yerden can olduk birbirimize, ona abim olur musun dediğim gece ,zaten sormadan bile hayatımda yerinin bu olduğunu anlamıştım.
Çapkın ve umursamaz olan Murat bana karşı asla öyle olmamış ve beni tanıdığı ilk andan beri koruyup kolllamistı.
Ben Bursa'da o İstanbul'da olmasına rağmen hep bir eli ve gölgesi üstümdeydi sanki.
İki kişi iken Murat ile birlikte beş kişilik bir ailem vardi.
Şimdi şu masaya baktığımda dünya üzerinde ki en şanslı insan olduğumu düşünüyorum..
Annem ,kardeş bildiklerim Fatma ve Murat sevdiğim adam Ali Egemen ve onun o güzel ailesi .
Mehmet Babam masanın başında oturuyordu ve bir tarafında ben diğer tarafında Arzu teyze vardi .
Benim hemen yanımda ise Ali Egemen, masanın altından onun elini sımsıkı tutarken diğer elimi masanın üstünde duran Mehmet Babanın eline uzattım bir anda Mehmet Babam bana bakıp göz kırparak gülümsedi.Gözlerim gözlerinde gördüğüm şefkatte dolarken sadece onun duyabileceği ve anlayacağı bir şekilde,
" İyi ki varsın ,çok teşekkür ederim " dedim .
Bu teşekkür de o kadar şey vardı ki ,tüm duygularım tüm hüznüm mutluluğum ve sevincim bu kelimedeydi.
Elimi avucunun içine alıp bana baktı yine aynı şefkatle." Bana değil adının anlamı kendi gibi huzur olan kızım, elini tuttuğun yanında duran diğer adama teşekkür et ,sadece sen değil benim de ona teşekkür etmem gerekiyor "dedi gülerek.
Başımı Ali Egemen'e bakmak için çevirdim ve masada tüm gözlerin aslında bizde olduğunu fark ettim.
Ali Egemen dahil herkes yemekleri ile ilgilenmiyor sadece bize durmuş bakıyordu.O an sadece yapmam gereken buymuş gibi önce masada duran herkese " iyi ki varsınız "sonra dönüp bana aşkla bakan adama onun bana baktığı gibi aşkla baktım
" Seni çok seviyorum Aslan Kralım " dedim ve sımsıkı sarıldım.Biz resmen yaşadığımız iyi kötü herseyden daha güçlü çıkarak daha çok kenetlenip daha çok aşık olmuştuk birbirimize iki hafta kadar bir süre sonra hayatlarımızı sonsuza kadar birleştirecek ve ölüm bizi ayırana kadar asla birbimizden ayrılmayacaktıķ.
"Ben de seni seviyorum Çimen göz " dedi ve yanağımdan öptü.
Herkes bizi alkışlayıp yemeğine döndükten sonra sohbet devam etti, yemekler yendi kahveler içildi.
Bütün gece Oğuzhan ile oynadım, dünya üzerinde görebileceğiniz en tatlı ve yakışıklı bebekti.
Huysuzlanınca Ece onu benden aldı ve uyumaya götürdü.
Bende Ali Egemen'in koltukta boşta olan sağ tarafına oturdum." Nihayet Sevgilim yanıma gelebildin " dedi kulağıma sessiz bir şekilde.
" Üzgünüm Sevgilim Oğuzhan o kadar tatlı ki bırakamadım da Ece uyku saati geldi diyince ayrılmak zorunda kaldık" dedim suratımı düşürüp üzgün bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomanceMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...