ALİ EGEMEN SOYKAN
Tamam Murat İzmir'de hersey yolunda, seninde toplantı iyi gitmiş sevindim ne zaman imzalıyoruz anlaşmayı ?
Bir kaç gün sonra mı ,ee tamm sevindim buna, tamam eve geçiyorum ben, zaten aşırı yoruldum hadi tekrar görüşürüz." Kapattın telefonu arabayı evin kapısında durdurdum arabadan inip eve doğru yürüdüm.Kapıda duran güvenlik "iyi akşamlar Ali Egemen Bey "dedi.
Başımla selam verip gectim.
Oldum olası çok konuşmayı sevmezdim.
İnsanlar ile arama hep bir mesafe ve sınır koymusumdur.
Geçmişte yaşadıklarımdan öyle dersler çıkarmıştım ki samimi ve yanında rahat olduğum insan sayısı ailem hariç 3 , 5 kişiyi geçmezdi.
Kadınlar mı sadece gündelik yaşamım da ihtiyaclarım kadarıyla vardi.
Uzun bir ilişki yaşamayalı uzun zaman olmuştu.
Aşka da kapıları mi tamamen kapatmıştım.Etrafıma ördüğüm duvarlar ve zaten sinirli yapimdan kaynaklı, kimse de bana yaklaşmak pek istemezdi.
Kapıya geldim ve çalmaya başladım.
Sema Abla hemen kapıyı açtı "hosgeldin Ali Egemen nasılsın "dedi.
"Teşekkürler Sema abla çok yorgunum çalışma odasına geçeceğim,yemek yedim ben hazırlama ,çalışacağım" dedim." Peki oğlum sen bilirsin,fazla yorma kendini."
Sema abla yıllardır benim yanımda eşi ile çalışan elim ayağım ailem gibiydi.
Mustafa abi bazı işleri dolayısıyla memlekete gitmişti.
Şimdi bu koca evde ben ve Sema abla yalnızdık.Calisma odasına girip ışığı açtım ve masama doğru yöneldim.
Basimi çevirmem ile koltukta sarı saçları yüzünü kapatan cenin pozisyonunda uzanmış kızı gördüm.
Kimdi bu kız ve benim çalışma odamda ne işi vardı.
Hemenn kapıyı açtım ve Sema Ablaya seslendim."Sema abla şu an çalışma odamda kendi eviymis gibi yayılan kendi evimdeymis gibi koltuğumda uyuyan kız kim ?".
Kız sesime uyanmış olmalı ki .
"Heyy bir dakika söylediklerini duyuyorum.
Sema Hanım yerine bana da sorabilirsin?
Ayrıca neden bagiriyorsunuz.?""Neden mi bağırıyorum?
Gerçekten soruyor musun?""Bu kadar kukreyecek ne var alt tarafı koltukta uyuyakalmışım".
Bir dakika kız bana kükruyormusun dedi?.
Üstelik beni es geçip direkt gözlerini Sema Ablaya yöneltip onunla konustu."Sema Hanım saat kaç?"
"21.30 kızım ""Neeeeee
21. 30 mu ben 1 bucuk saattir neredeyse ,burada uyuyor muyum ve Murat hala gelmedi mi ? "
"Yok kızım gelmedi hala..."Sema ablanın cevabından sonra kız biran düşünür gibi oldu.
"Murat mi? Murat'la ne ilgisi var o an saattime baktım ayın 20'si idi.
Tabi ya Mavi bu .
Nasıl tanıyamadım halbuki öncesinde sosyal medyada ,Murat ile görmüştüm bir kaç kere birde yıllar önce bir restoran da .Murat'in çok sevdiği yere göğe sığdıramadığı Mavisi ,
İyi de burda ne işi var, benim evimde benim çalışma odamda.
Hadi bakalım seni biraz zorlayalım Mavi ,bakalım arkadaşının anlattığı kadar var mısın?"Bana cevap vermeyi düşünüyor musun."
"Düzgün bir üslupla sorarsaniz neden olmasın."
"Üslubumda bir sorun göremedim ben "
"Kimsin sen ve benim çalışma odamda ne işin var."
Tam ağzını açacakken telefonu çaldı gözümü dikmiş kızın hareketlerini inceliyordum.
"Pardon"dedi telefonun sesi var ama telefon ortalarda yoktu.
Kız dağılmış uzun sarı saçlarını tek omzuna topladı.
Şimdi yüzünü daha net görebiliyordum.
Koltuğun arasına sıkışmış telefonu buldu.
Gerçekten her hareketinde farklı bir zarafet vardı.
Kız ufak tefek ince bir bedene sahipti.
Çimen yeşili gözleri ,beyaz teni ve sarı saçları ile çok güzel bir uyum içinde idi kızın yüzü o makyajsız olmasına rağmen çok güzeldi duru bir güzelliğe sahipti .
Hatırladığımdan daha güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomanceMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...