ALI EGEMEN'DEN
2günlük iş gezisinden sonra eve gelmiştik.
Nedense ben gün hiç bitmesin istiyordum.
Mavi arabadan inince arkasından bende hemen indim,ve Mavi eve girene kadar bekledim.
O girdikten sonra korumaların yanına gittim ve daha önce hiç görmediğim iki kisiyi gördüm.
Bana ekipte değişiklik olduğunu söylediler,bende neden haber vermediler diye sorduğumda, bilmediklerini ,şirkete sormami söylediler.
Sabah bu konuyla ilgilenmeyi aklıma not edip arabaya bindik ve hemen yan tarafta duran kendi evime yöneldim.
Bahçe kapısı açılınca garaja yöneldim ve arabayı park ettim.
Daha sonra biraz bahçe de bekledim,ve Mavi'nin evine baktım.
Garip hiç ışıkları yakmadi,bende belki evin diğer tarafına geçmiştir diye ustelemedim ve eve geçtim.
Sema abla uyuyordur diye kendi anahtarımı çıkarıp kilidi açmaya çalıştım, istem dışı tekrar Mavi',nin evine baktım ama hala ışıkları yakmamıştı.
Belki de hemen uyumaya gitmiştir diye düşündüm.
Ve aklıma uçakta başı omzumda uyuduğu hali geldi.
Öyle sakin ve huzurlu görünüyordu ki onu öyle saatlerce izleyebilirim diye düşündüm.
Nemli saçlarının kokusu resmen tüm gün burnumu doldurdu.
Birde o şaşkın ve utangaç bakan çimen yeşili gözleri.
Aman saçmalama Ali Egemen ,ergen gibi düşüncelere dalıyorsun kendine gel dedim,ve mutfağa geçip bir bardak su içtim ve evin üst katına kendi yatak odamın olduğu yere doğru ilerledim.
Sıcak bir duşa ve uykuya ihtiyacım vardı.
Hemen banyoya yöneldim ve üstümü çıkardım.
Kendimi duş kabinine atıp, musluğu sonuna kadar açtım.
Sonra yine aklıma Mavi düştü.
Bana bakıp gülümsemesi, arkadaşları ile aralarında gecen sevimli muhabbet ,aslında dikenlerini cikarmadiğinda gayet iyi anlasiyorduk.
Ama galiba ben onun o asi, dik kafalı hallerinden de hoşlanıyordum.
Mavi'yi ilk kez Murat'in yanında gördüğüm de daha çok küçüktü, daha sonra Murat ile neredeyse bir bütün haline geldiler.
Sadece yıllar önce bir kere karşılasmıştık,oda Muratla İstanbul'da bir kafe de çay içerken,Mavi ve yanında iki arkadaşı cafeden içeri girmiş çalan şarkıya eşlik ederek ve gülerek, kasaya yonelmislerdi.
Ben ne oluyor derken ,Murat kahkaha atmış, bizim deli kızlar, gelmiş diyerek ayağa kalkmış kızların yanına gitmişti.
Daha sonra kendi masalarına geçmiş ve Murat benim yanıma geri dönmüştü.
İlk kez 2 sene önce görmüştüm Mavi 'yi.
Daha sonra sık sık Murat ile görüntülü konuşmalarına, bazen Murat izlerken denk geldiğim arkadaslari ile yaptıkları canlı yayınlarıni ve paylaştıkları fotoğrafları görmüştüm.
Murat öyle çok anlatıp seviyordu ki onu zaten kafamda bir şekilde bir yerde yer edinmişti Mavi ,onceden yasadigim hayalkırıklıgi son senelerde kadınlara karsı hep sert, soğuk, ve mesafeli davranmama neden oluyordu, ama şimdi ne kadar uğraşsam da düşüncelerime engel olamıyordum ve aklımdan çıkmıyordu.Onun sert çıkışları, benden başka herkese yakın tavırları ve sıcak gülümsemesi sinirlerimi bozuyor ve öfke patlamalarına neden oluyordu.
Ama mağazada onun ağlamasına sebep olduğum gün sanki içimden bir şey koptu.
Hiç bu kadar kendimden nefret etmemiştim.Banyodan çıktım ve üstüme bir eşofman altı giyerek yataga uzandım.
Henüz yeni yeni uykum dalmisken çok yakından gelen siren sesleri ile gözlerimi açtım, yine nerde ne oldu kim bilir diyerek tekrar kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Neredeyse yarım saat sonra odamın kapısı çalmaya başladı."Egemen uyan ,Ali Egemen kalk oğlum kalk Mavi,nin evinin kapısında polis arabasi ve ambulans var" ,demesiyle yataktan fırladım.
Hemen kapıya koştum.
"Anlamadim Sema abla ne demek polis arabası ve ambulans,daha bir saat önce ben kızı eve bıraktım.
Kapıda birde koruma var ,"dedim."Bilmiyorum ki ,ne olmuş kapıda görünce hemen işte sana koştum ".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomanceMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...