Bolum 18

979 65 36
                                    

ALI EGEMEN

2 gecedir Mavi yok ortada çıldırmak üzereyim.
Tamam çok üstüne gittim önce Mert ona dokunup sarıldığında gözüm karardı.
Saçma sapan konuştum.
Sonra da lanet olası o şerefsiz Kaya ile adı aynı cümlede geçince aklımı kaybettim.
Kaya Erez eski dostum,ezeli düşmanım.

Yaptığım hersey çok saçmaydı ve ben yine anlamadan dinlemeden hırpaladim kızı, tam bir hayvanım.
Mavi'nin titremesi, gözyaşları, geçirdiği panik atak ve o savunmasiz hali gözlerimin önünden geçmiyor.
Çok kez beni bu şekilde sinirli görüyor ama hiç bu halde görmedim onu,lanet olsun sana Ali Egemen.
Kız zaten saldırıya uğramış, üstüne emekleri yangında kül olmuştu ,birde ben anlamadan dinlemeden hirpaladim .
Neden kolundan tutup içeri sokmadım ki bunu tahmin etmeliydim.
Mavi' nin ses çıkarmamasindan birsey yapacağını kestirmeliydim.
Tabi ki söz dinlemeyip gidecekti.
Arabaya binip gaza basınca Murat ile hemen arkasından benim arabayla gittik.
Hatta tam yakalar gibi olduk önüne geçip durduracagim sırada Murat yavaşla demeseydi simdi burda 2.gece de ondan haber bekliyor olmazdık.
Basimizda binbir bela varken.

Murat "Ali Egemen yavaşla sen arkasından gittikçe o hirs yapıp gaz bastığının farkında degil ,ama adrenalin duygusu terk eder ve hızının farkına varırsa panikler ve kaza yapar ve asla sağlam çıkmaz o arabadan ,bedenen bisi olmasada ruhu ikinci kez paramparça olur " dedi.

"Ne yani Murat basıp gitmesine izin mi verelim ,dışarıda şerefsiz Kaya Erez onun peşinde koşarken ve şu son iki gündür yaşadıklarımızda onun parmağının olma ihtimali varken ,öylece bırakalım mı? dedim.

"Sana birak diyen kim ,yavaşla Mavi' nin hız fobisi var .
Hız yapmaktan korkar ,hız yapan herseyden korkar, şuan hızlanıyor ve farkına vararsa panikler ,ben ona bisi olmasındansa rahat bırakmayı tercih ederim zaten arkasından ilerliyoruz "dedi ve biz konuşurken Maviyi gözden kaybettiğimizi fark ettim.

"Konuş Murat konuş devam et ,şimdi bak bakalım nerde Mavi ,dedim.
Ve dün geceden beri hiçbir yerde yok.
Telefon da yok yanında para da ,ne yapar nerde ,ne yer ne içer düşünmekten başım ağrıyor, her yerde onu arıyoruz.

Murat çalışma odasından içeriye girdi ve kendini koltuğa bıraktı ,
"Yok hiçbir yerde yok arabaya GPS takmayan kafama tüküreyim.
Kız arkadaşlarını da aradım, onlarda en son sen bi kaç gün önce konuşmuşlar ,annesini aradım, kadıncağız kızımı çok çalıştırıyorsun ,gece 2 kelime konuşup uyuyor dedi ,onunda haberi yok yer yarıldı da yerin içine girdi sanki bu kız" dedi.
"Aklımı oynatacağım onu bulmamız lazım".dedi .

Sadece aklını oynatacak kişi Murat değildi .
Aklım durmadan Kaya 'ya kayıyordu.
Zaten Mavi'nin etrafında dolaştığını duyduğumdan beri zor tutuyordum kendimi.
Murat' bakarken elimi telefona Ayhan'ı aramak için uzattım.
Ekranı açınca yemyeşil gözleri ile gülümseyen Mavi göründü ekranda ,bir an kalbim sıkıştı.
Mavi sabah yangını duyunca aceleyle çıkıp yanına telefon almamıştı.
Bizde belki birsey olur diye telefon kapanmasın diye şarja takmıştık.
Sonra da tüm gece fotoğraflarına bakmıştım.
Kiminde ailesi ile kiminde arkadaslari ile gülerken surat asarken, şarkılar söylerken bir sürü video ve fotoğrafı vardı.
Ve telefonu bir an olsun yanımdan ayırmadim.
Neredesin Mavi, dünyadaki en büyük imtihanım senle olacak dedim kendi kendime Ah çimen göz.
Hemen onun telefonunu bırakıp Ayhan'i aradım.
" Ayhan bana şuan o Kaya Erez neredeyse bul ve haber ver "dedim ve telefonu kapattım.

Murat "Kaya ile bir ilgisi olabilir mi ? "Diye sordu.
"Bilmiyorum Murat hiç bisey tesadüf değil gibime geliyor.
Mavi'nin evine girme meselesi,yangında saibeli, sonra Kaya'nin mağazaya gitmesi Mavi ile görüşme çabası.
Biz onun işine çomak soktuk,sence o öylece bekler mi"dedim.
Sonra telefon çaldı ve hemen açtım.
"Abi Kaya Erez dunden beri bir depoya gidip çıkıyormuş."
Ben zaten peşine adam takmıştım,şimdi adamlar söyledi,"dedi.
"Oğlum madem peşine adam takıyorsun, depoya girip çıkıyor bunu yeni mi haber veriyorsun,hay ben sizin yapacağınız işe" dedim masada ne var ne yok sinirle yıktım.

MAVININ ASKI  (Tamamlanmak Üzere)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin