Bolum 2

2.2K 115 33
                                    

Tepemde bas bas bağıran adama baktım.
Birde nerde olduğuma.
Bu adam neden böyle kükruyor tepemde .
Derdi ne bunun.

Offf başım da çok ağrıyor tüm gün ordan oraya savruldum durdum .
Durmadan tepemde bağıran bu adamın kükremesi hiçte yardımcı olmuyor ağrıyan başıma.

Şaşkın şaşkın adama bakmaya devam ederken Sema hanım odanın kapısında belirdi.

"Ne oluyor Egemen oğlum."

"Sema abla şu an çalışma odamda kendi eviymis gibi yayılan kendi evimdeymis gibi koltuğumda uyuyan kız kim acaba ve ne cüretle benim çalışma odama girer.
(Aslında zaten kim olduğunu çok iyi biliyordu.)

"Heyy bir dakika söylediklerini duyuyorum
Sema Hanım yerine bana da sorabilirsin?
Ayrıca neden bagiriyorsunuz.?"

"Neden mi bağırıyorum?
Gerçekten soruyor musun?"

Şaşkın ve ne diyeceğini bilmeyen Sema hanım bir bana birde Egemen dediği adama baktı sonra da .

"Kızım ben sana salona geç demiştim ama sen neden buraya girdin ki ".diyen Sema ablanın mahcup sesi beni çok üzmüştü..
"Buraya Egemen beyin dışında kimse girmez genelde."

"Seyyy Sema Hanım siz bana salona geç diyince etrafa bakındım biraz, odanın kapısı aralıkti bende kapıyı açtım  kitaplığı felan görünce de o kadar çok dikkatimi çekti ki bir anda odaya girdim kitapları da incelerken elime aldığım kitabi okurum beklerken diye düşündüm biraz bakındım sonrada koltukta uyuyakalmışım.
Çok üzgünüm."

"Kimsin sen ?"

"Kusura bakmayın Sema hanım anlaşılan bey efendi evin sahibi ve ben sizi zor durumda bıraktım."

"Sana kimsin sen diye sordum?"

Adamın sorusunu tekrar duymamazlıktan gelip Sema hanıma yöneldim kadını gerçekten zor duruma soktum.
Bu adama istediği cevabi vermeyecektim daha çok delirsindi .
Ayrica bu kadar kukreyecek ne var alt tarafı koltukta uyuyakalmışım.

"Sema Hanım saat kaç?
21.30 kızım "

"Neeeeee
21. 30 mu ben 1 bucuk saattir neredeyse burada uyuyor muyum ve Murat hala gelmedi mi ? "
"Yok kızım gelmedi hala..."

"Bana cevap vermeyi düşünüyor musun."
Dedi gözlerini bana dikerek önümde duran adam .
"Düzgün bir üslupla sorarsaniz neden olmasın."
"Üslubumda bir sorun göremedim ben "
"Kimsin sen ve benim çalışma odamda ne işin var."

Sana cevap vermeyeceğim diye içimden söylenirken imdadıma telefonumun sesi yetişti.
"Pardon"
Şimdide kahrolası telefonumun sesi var kendisi yok neredesin sen acaba .
Mutfaktan çıkmadan önce cebime koymuştum, uyurken düşmüş herhalde deli gibi etrafa bakındım.
Saçlarım açık olduğu için hiç yardımcı olmuyor sürekli önüme dokuluyordu sağ elimi kaldırıp tüm saçımı sağ tafima gelecek şekilde topladım ve telefonu buldum
Koltuğun arasına sıkışmışti.

"Murat bey nihayet aklına geldim." Direkt lafa girerek .
"Mavi neredesin diye soran Murat'a
"Aslanın ininde," diye cevap verince karşımda ki ela gözler kıvılcım saçarak bana baktı.
Görmezden gel Mavi...

"Anlamadım Mavi ne diyorsun?"

"Murat benim sana sormam lazım neredesin sen?"

"Evin önündeyim sen neredesin aslanın ini neresi?"

"Nihayet gelebilmıssin,yan evdeyim?
Sema hanım seni beklerken kapıda gördü beni de içeri davet etti burda bekle diye ama bundan memnun olmayan birileri var."

MAVININ ASKI  (Tamamlanmak Üzere)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin