Bölüm 46

554 48 76
                                    

" Ya inanamıyorum yaa harikasınız size bayıldım Off çok güzelsiniz" dedim ve koşup Serkan ile el ele gelen Fatma'ya sarıldım.

" Yavrum baban nereli nereden bu kaşın gözün temeli"
diye Fatma'nın kulağına fısıldadım.

Oda benden ayrılıp bir adım geriledi ve " Sana neler demeli Ayh seni çıtır çıtır yemeli " dedi ve ikimiz birlikte gülmeye başladık.

Serkan ile de selamlaşıp masaya gectik .
Ben Ali Egemen'in yanına Fatma benim yanıma, Serkan da Fatma'nın yanında oturuyordu.
Şimdi Fatma ile Ali Egemen ve Serkan'ın ortasındaydik.

Selamlaşma faslı geçtikten sonra ,Murat "ulan iki arkadas bizim iki kızı kaptınız, sizde abiniz burda hiç utanmadan ortalarında oturmussunuz " dedi gülerek.

" Murat en çok seni seviyorum " dedim elimi uzatarak ,
hemen elimi tuttu karşı taraftan," bende seni çok seviyorum Mavişim " dedi.

Ali Egemen önünde ki peçeteyi  Murat'a fırlatıp " her yerde illa show yap " dedi gülerek.

" Ali dostum bundan sonra bana karşı hareketlerine dikkat edeceksin ,karşında bir nevi kayinbiraderin  duruyor"dedi.

Aslı "o ne ya ,ne alaka kayınbirader felan, aranızdaki bağı çözemedim ben " dedi .

Bu zeka ile anlamanı beklemiyordum zaten dedim sessizce ve Ali Egemen gülmeye başladı.

Dirseğimle bir tane yan tarafına geçirdim.
"Güzelim ne yapıyorsun acıdı "

"Bakıyorum çok hoşuna gitti istersen Aslı'yı al Serkan' la kayın birader ol " .

" Yok hayatım Serkan'la Bacanak olmak tercihimdir"
dedi gülerek.
Yüzüne bakıp omuz silktim ardından Fatmaya dönüp baktım ,sonra da kulağına eğildim,"sen ne ara ya ne ara,bekle gece ifadeni alacağım "dedim.

"Bende bilmiyorum, bugün Bursa' ya geldi ve bir bakmışım burdayım " .

"Çok güzel olmuşsunuz " dedim gülerek.

Ali Egemen'i işaret ederek" siz nasılsınız dedi ".

" Aslında aramız bozuk uzun zamandır konuşmuyoruz, bugün iş için bir araya geldik günler sonra " dedim üzgün bir şekilde.

"O zaman ifadesi alınacak tek kişi değilim " .

Serkan " Mavi " diyince bir anda ona döndüm.

"E bizimkiler ortaklığı kabul etmediğini söylediler bu benim kalbimi kırar,bugüne bugün enişten sayılırım artık " dedi Fatma'nın elini tutup bana göz kırparak.

" Ooo hemen bir havalar bir havalar ,Serkan bey  bizden kız kalmak öyle hemen kolay değil maalesef çokta enişte havalarına girmesen mi ,ayrıca ben profesyonel çalışırım torpil geçmiyoruz maalesef " dedim.

" Sende amma dişli çıktın ve Mavi" bu sefer konuşan Oğuz' du.

" Üzgünüm Oğuz ama ben o işi bu hale getirene kadar neler yaşadım bir ben bir Allah biliyor,bebek gibi emek verip büyütüyorum,o yüzden azcık kıymetli olsun değil mi ?"dedim..

" Neyse o zaman yemekler gelsin de biz yerken konuşalım "diyen Engin'di bu sefer .

Herkes menüye bakıp yemek siparişlerini verdikten sonra masadaki sessizligi bölen Aslı oldu.

"Mavi bir sey sormak istiyorum ,aynı zamanda Murat ve Ali sizi de kapsıyor sorum "dedi .

" Tabi ki sorabilirsin dinliyorum " dedim..

" Tamam işini sahiplenmeni anlıyorum, emek vermişsin gerçekten güzel bir yere de getirmişsin onu da anladım ,ki bu yüzden burdayız, ama anlamadığım şey şu, ortaklık hele bizim ile ortaklık senin için hatta sizler için büyük bir teklif değil mi ?.
Ayrıca tamam yetkiyi sana vermişler onu da anladım, çünkü biri sevgilin, biri yakın arkadaşın ama yine de böyle bir kararı sadece sana bırakmaları da bana mantıksız geldi,işe duygusal yaklaşıp bence patronlarına zarar ettirme riskin fazla ".

MAVININ ASKI  (Tamamlanmak Üzere)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin