Chapter 11

71 5 0
                                    

Yaya: Jadi,ada apa pari-pari nak jumpa saya?

Sai: Kau akan tahu sebaik saja kau jumpa dia. Mari.

Sai dan Yaya menuju ke Adventure Guild. Sebaik saja sampai,Yaya terus ke pejabat Suzy.

Yaya: Suzy,apa yang....jadi....ni?

Di hadapannya,gadis pari-pari yang cantik sedang menunggunya bersama Suzy yang minum teh.

Suzy: Masuklah. Kenalkan,Nemu dari istana.

NEMU RANALIAJOB: PALACE ASSISTANT,MAGICIANLEVEL: 57

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

NEMU RANALIA
JOB: PALACE ASSISTANT,MAGICIAN
LEVEL: 57

Nemu berjalan ke Yaya dan mengukir senyuman manis.

Nemu: Nama saya Nemu dari istana kerajaan Drinala.

Yaya: Nama saya Yaya. Saya tinggal di tanah tinggi.

Nemu: Saya tahu.

Mereka duduk untuk berbincang. Yaya duduk di hadapan Nemu,Suzy duduk di mejanya sendiri.

Yaya: Kenapa......kamu datang nak jumpa saya?

Nemu: Saya datang atas arahan raja.

Yaya: "😱" Apa arahannya?

Nemu keluarkan skrol dan berikan pada Yaya. Yaya membuka skrol tu dan muncul gambar istana.

Nemu: Ini adalah jemputan untuk cik datang ke istana. Ianya adalah jemputan khas untuk anugerah.

Yaya: Eh?! Apa saya buat?!

Nemu: Cik ingat pergaduhan antara puak naga dengan raja gajah dan badak sumbu?

Yaya yang dapat agak apa yang dimaksudkan bertanya

Yaya: Siapa perhatikan saya?

Nemu: Sayalah. Siapa lagi?

SEMENTARA ITU

Ying: Oi! Senyaplah! Tak dengar!

Ying,Fang dan Gop sedang curi dengan perbualan mereka dari luar pejabat. Dan Gop sekarang dalam bentuk manusia. Agak gemuk,tapi sama pendek dengan Ying.

Gop: Apahal dia selesaikan pergaduhan puak kau dengan puak Derek dan Kamui ni?

Fang: Macam ni.

Skip menerangkan....

Gop: Ohh. Patutlah.

Ying: Shh! Jangan bising! Nanti kantoi dengan mereka,kita yang kena nanti!!

YAYA: RICH WITCHWhere stories live. Discover now