Chapter 48

21 4 0
                                    

Yaya memandang Dorothy,Joker dan Robert yang mempertahankan pintu gerbang tu. Dorothy nyalakan api di tangannya.

Dorothy: Macam mana kau boleh lepas raksaksa rank-SS tu? Kan ada banyak orang bawahan dia.

Yaya: Entah.

Joker: Jangan harap kau boleh kami lagi!

Robert: Korang dah habiskan ke persiapan korang?!

Joker: Dari semalam dah.

Yaya: Aku takkan benarkan!

Yaya terbang ke arah mereka tetapi Dorothy summon beberapa ekor Bearimau untuk lengahkan Yaya.

Dorothy: Halang dia sementara kami bukak pintu ni!!

Yaya mengelak cakaran Bearimau dan campak ke dinding. Dua ekor cuba menerkam dari atas tapi Yaya menangkap kaki mereka dan hentam ke tanah dengan kuat. Yaya terbang dan tendang Bearimau yang datang ke arahnya.

Yaya: Jangan halang aku!!

Semua Bearimau terus ke tepi. Dorothy terkejut kerana raksaksa yang disummon dengar arahannya.

Dorothy: Macam mana kau buat?!

Yaya: Sebab skill aku rasanya...

Yaya terbang ke arah pintu gerbang untuk hancurkannya tapi Dorothy memegang tangannya dan tolak ke belakang. Yaya imbangkan badannya dan mendarat.

Yaya: Apa yang korang nak buat sebenarnya??

Dorothy: Capai impian kami. Dah ke belum?!

Joker: Baik kau tepi kalau kau nak hidup!

Pintu gerbang bersinar terang dan perlahan-lahan terbuka. Sesuatu yang nampak macam portal hitam di sebalik pintu tu.

Yaya: Apakah....??

Robert: Kakakaka! Kau takkan dapat halang kami lepas ni!

Muncul sesuatu yang sangat besar dan berwarna hitam dari pintu gerbang tu. Saiznya terlalu besar sampai pintu tu hancur dan seluruh tempat mulai bergegar.

Robert: Selamatkan diri korang cepat!

Yaya terbang ke gua yang dia masuk untuk selamatkan diri. Dia nampak Jones dan gorila salji yang lain masih tak sedarkan diri.

Yaya: Terpaksalah....

Yaya apungkan mereka semua dan bawak keluar dari situ. Dia dan gorila salji yang lain selamat dan berada agak jauh dari gunung tersebut. Yaya letak Jones bersama orang bawahannya di tempat selamat dan memandang makhluk yang keluar dari pintu gerbang tu.

Yaya: Apa benda tu....

KING OF DARK BLOOD ZOMAMonster from Demon Kingdom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

KING OF DARK BLOOD ZOMA
Monster from Demon Kingdom. Has the strength as a weak Demon Lord. It's body made of extremly hard diamond.

YAYA: RICH WITCHWhere stories live. Discover now