Chapter 26

25 4 0
                                    

Paris: Jadi,apa kata kita berbincang?

Yaya duduk di hadapan Paris manakala Ying dan yang lain duduk di penjuru pejabat.

Yaya duduk di hadapan Paris manakala Ying dan yang lain duduk di penjuru pejabat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

PARIS LA MORTUUM
JOB: WIZARD,DEADMAN
LEVEL: 79

Paris: Saya dapat jumpa kamu juga akhirnya. Terima kasih sebab terima jemputan tu.

Yaya: Jadi,boleh kita terus ke topik?

Yaya duduk bersilang tangan dan kaki kiri atas kaki kanan. Dia memandang Paris di hadapannya seperti rival kerana dia sedar yang Paris bahaya sama macam rank-SS atau lebih lagi.

Paris: Jangan takut. Saya cuma nak cakap pasal.....

POOF!!

Muncul pisau belati biru di hadapan mereka.

Paris: Ini.

Yaya memandang pisau tu terkejut. Ianya pisau belati yang sama yang diberikan oleh Ruxem,cuma yang ni berwarna biru.

Paris: Saya dah lama simpan pisau ni di sini. Sebab ianya kepunyaan seseorang yang saya kenal.

Yaya: Jadi,selama ni kau simpan pisau ni? Kenapa?

Paris: Demon Lord. Aku taknak sesiapa cuba bangunkan mereka tapi tak bermakna aku boleh terus pegang pisau ni.

Yaya: Kau....ada maklumat pasal Black Order kan?

Paris: Ada. Tapi kalau boleh kita ke tempat yang takde orang. Sebab ini rahsia besar.

Paris memetik jarinya dan mereka berdua menghilang.

Misha: Mana mereka pergi!?

Ying: Mesti mereka ke tempat tersembunyi. Paris memang macam tu kalau ianya rahsia.

Gop: Kau macam ada pengalaman je.

SITUASI YAYA&PARIS

Yaya dan Paris berada di tempat lain. Mereka berada di kedai herba yang diuruskan oleh wizard yang dah tua bersama golemnya.

Yaya: Kenapa kau bawa aku ke sini?

Paris: Sebab aku ada benda nak bagitahu kau selain dari pisau belati tu. Dan ini merupakan rahsia yang dah lama aku simpan jadi aku percaya kau boleh rahsiakan benda ni.

Paris mengetuk rak buku di sebelahnya dan muncul bulatan magik dan rak buku tu menghilang, mendedahkan tanduk dan loket hitam.

Paris: Ini adalah apa yang tinggal selepas perang 3000 tahun. Ianya kepunyaan Demon Lord yang cuba buat hancurkan dunia ni.

Paris ambik tanduk dan loket tu dan serahkan pada Yaya.

Pari: Aku nak,kau jaga keduanya supaya Black Order takkan dapat.

YAYA: RICH WITCHWhere stories live. Discover now