Yaya vs Hydra begin!!
Hydra bangun dari tidur dan memandang Yaya di hadapannya. Nafasnya berbau daging reput dan darah menyebabkan Yaya menutup hidung.
Yaya: Dia makan daging apa busuk macam ni?!?
Salah satu kepala Hydra menyembur gas beracun pada Yaya. Tetapi ketahanan badan terhadap penyakit dan racun membantunya.
Yaya: Malang sekali racun tak berkesan pada aku. Hiyah!!
Yaya terbang dan menumbuk kepala yang menghembus racun. Dua kepala lagi cuba menangkap Yaya tetapi dia mengelak sebelum dimakan. Satu kepala lain datang dari bawah dan hembus api padanya.
Yaya: Ugh!!
Yaya terbang tinggi sambil mengimbas api pada bajunya.
Yaya: Nasib baik tak terbakar! Mahal baju ni tahu tak?!?
Hydra: 😑😑😑😑😑😑😑😑
Yaya apungkan tulang gergasi dan gunakan sebagai senjata menyerang Hydra. Hydra menyembur racun pada dirinya dan tulang yang hersentuh dengannya mencair.
Yaya: Kuat jugak racun dia.
Semua kepala menyerangnya serentak. Racun,api,angin,kristal, petir,duri,pasir dan ais.
Yaya: Aku tahu lah satu kepala satu elemen!! Tak payahlah tunjuk lebih-lebih!!!
Yaya mengelak serangan bertubi-tubi Hydra. Tiba-tiba ada satu kepala gigit kaki dia dari bawah.
Yaya: Alamak!
Hydra menghempas Yaya ke dinding dan tanah. Lepas tu dia hembus api dan bakar kawasan sekeliling termasuk Yaya.
Hydra: GRRRAAAAAAAWW!!
Malangnya....
Yaya: Korang....
Badan Hydra terapung perlahan-lahan ke atas. Mereka memandang kaki mereka yang perlahan-lahan meninggalkan tanah.
Yaya: Merimaskan..!
Yaya hayunkan bat besi tanpa belas kasihan dan mengena salah satu kepala sampai tercabut dan melanggar dinding batu.
Hydra: GRAAAAWWWW!!! (KEPALA KITA!!)
Hydra bangun kembali dan kepalanya yang tercabut tumbuh kembali. Yaya terkejut melihat pemulihan yang sangat pantas.
Yaya: Kepala dia tumbuh balik?!? Ah sudah....
Hydra berlari ke arah Yaya dan menghentam kakinya dan Yaya menahan dengan bat besi. Hydra mengambil kesempatan menghembus pasir dan api pada Yaya sambil menekan kakinya.
Yaya: Tssk....
Hydra berundur selangkah dan berpusing,melibas ekornya. Yaya baling batu besi ke atas dan tangkap ekor Hydra.
Hydra: Tak semudah itu..!
Hydra diangkat dengan kuat dan dicampak ke dinding. Sebelum mereka terlanggar dinding,dua kepala menghembus angin dan api untuk memperlahankan kelajuan mereka.
Hydra: Grrrr...!!!!
Hydra berlari ke arah Yaya dan membuka mulut untuk makan dia hidup-hidup. Yaya tersengih sambil mengeluarkan sebungkus makanan dari dalam topi.
Yaya: Nah! Makan ni!
Yaya baling bungkusan tersebut dalam mulut Hydra dan salah satu kepala menelannya. Tiba-tiba....
Kepala#3: 🤢
Kepala#4: 😳
Kepala#3: 🤮
Kepala tersebut muntah dan tak sedarkan diri. Lepas yang lain ternganga melihatnya.
YOU ARE READING
YAYA: RICH WITCH
RandomKalini kita tengok kisah Yaya pula bila di dunia lain, dia adalah ahli sihir dengan duit sana sini. Yaya: Aku?! Author: Ya,kau pulak. Yaya: Yelah. Author dapat ilham dari: I've been Killing Slime for 300 Years and become the strongest x Kuma Kuma K...