Yaya: Lalalala~
Yaya sedang menyiram tanaman di rumah hijau sambil ditemani Steel Bear. Sedang dia sibuk menyiram Gop merempuh masuk.
Gop: Yaya!!
Yaya: Gop,untuk kali ke berapa aku kena cakap. Jangan rempuh masuk!!
Gop: Ada benda mengejutkan di Adventure Guild!! Kau kena datang!!
Yaya segera meninggalkan rumah hijau dan terbang ke Adventure Guild. Dia nampak ada beberapa kereta kuda di hadapan Adventure Guild. Dia masuk ke dalam dan terus ke pejabat guildmaster.
Yaya: Suzy!! Apa yang.....jadi....ni?
Di hadapannya,seorang lelaki berambut perang berpakaian seperti orang kenamaan menunggunya. Suzy hanya memegang kepalanya kerana pening.
Yaya: Siapa....dia ni?
Suzy: Dia......putera dari Salatos Empire.
GRAY STARLING SALATOS
JOB: 4TH PRINCE
LEVEL: 47
A prince from Salatos Empire. The general of affairs and has many people under his wing
Skill:
(Magic Resistance)Gray: Salam perkenalan. Saya putera keempat dari Salatos Empire. Saya datang ke sini atas hajat ayahanda saya.
Yaya: Hajat?
Gray melutut di hadapan Yaya dan hulurkan tangan kanannya.
Gray: Sudi tak cik Yaya menjadi permaisuri saya?
CAW~
Yaya: HUUUUH!!??
SEMENTARA ITU~
Ying: APA!?!
Ying,Gop dan Fang berada di kedai teh dua blok dari guild untuk mendengar apa yang penting. Ying tak sengaja menjerit dan jatuh kerusi.
Fang: Kenapa ni!?
Ying: Ada putera dari kerajaan mana entah nak jadikan Yaya isteri!!
KRIK KRIK~
Gop: Kau bergurau ke?
Ying: Mana ada!! Aku serius!!
Fang: Mesti ada udang di sebalik batu ni. Cuba kau dengar....
Ying mendengar dengan telinga arnab. Tak sampai seminit dia buat muka jijik dan gaya nak muntah.
Ying: Mamat ni menggelikan.
Apa yang Ying dengar....
Gray sedang melutut di hadapan Yaya, dengan tujuan untuk jadikan Yaya isterinya.
Gray: Saya dah lama dengar cerita tentang cik. Pencapaian cik sangat menakjubkan dan cik nampak lebih menawan dari depan. Rambut yang panjang dan beralun,mata bersinar bagaikan bintang,bibir cik yang nampak gebu dan badan cik yang sedikit.....rendah dan comel menawan hati saya.
Gray tak sedar tentang aura membunuh di sekeliling Yaya. Suzy dah lama menyorok di bawah meja untuk elak kena tempias kemarahan Yaya.
Gray: Oh~ Sudikah cik jadi-
DUSH! DUSH! PONG! POW! KRACH!
YOU ARE READING
YAYA: RICH WITCH
RandomKalini kita tengok kisah Yaya pula bila di dunia lain, dia adalah ahli sihir dengan duit sana sini. Yaya: Aku?! Author: Ya,kau pulak. Yaya: Yelah. Author dapat ilham dari: I've been Killing Slime for 300 Years and become the strongest x Kuma Kuma K...