》49《

99 5 5
                                    

-Т/И! Т/И!

Кой е по това време? Чакай, колко е часът? 8:50? Рано е...~

-Т/И~-почука се на вратата ми.

Разпознах този глас.
Станах и отворих вратата.

-Добро утро, Hobi-oppa.-поздраних аз.

-Оправяй се и ела долу. Правим състезание по танци. Всички те чакаме.

-Състезание по танци? Но аз не могаㅡ

-Можеш! Побързай!

-Ама, Хобиㅡ

Избяга.. Грубо!
Състезание по танци, а? Е, какво толкова...
Облякох нещо удобно и слезнах при момчетата.

Облякох нещо удобно и слезнах при момчетата

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ето я!-възкликна Джънгкук

-Липсвах ли ви?

-Много.

-Почваме ли?-попита Техюнг.

-Хайде!-скокна Хосок.

-Кой е първи?-попитах аз.

-Т/И срещу всички ни.-предложи Хосок.

-Не е честно!

-Не смятам, че ще ти е проблем, скъпа.-подсмихна се Джимин.

Няма да ти го простя. Не и този път.

-Добре, решено е. Ще се излагаме.-казах иронично аз.

Първи бе Техюнг. Песента, която ни избраха бе "Sexy and I Know It". Сериозно ли?

-Ще имате по 30 секунди. Избираме ви част от песента, която и двамата ще трябва да изтанцувате по вашият начин.-обясни Хосок.

-Път на дамите.-усмихна се Техюнг.

Не ми помагаш...
Започнах да танцувам в ритъма на музиката. Добре, че е припева. Но това не го правеше по-лесно.
Чувствах се странно, когато момчетата ме гледаха, но тяхната подкрепа ме окуражи.
След като приключих, момчетата ръкопляскаха. Все още се чувствам като идиотка.

-Твой ред.-намигнах на Техюнг.

Трябва да му го призная, представи се добре. Доста по-добре от мен.
Техюнг завърши хореографията си с една от онези "готини пози". Тук ме загуби.

-Браво и на двама ви.-каза Хосок-Кой е следващият?

-Аз!-усмихна се Джънгкук.

Песента, която ни дадоша, бе "Talk Dirty". Боже господи... Естествено, аз бях първа, отново.
Тялото ми бе погълнато от ритъма. Какво да направя? Песента ми харесваше.

-Давай, Т/И!-извика се Хосок.

Ух, и това мина. Ред е на Джънгкук. Той показа плейбоя в него. Не си ли малко млад за това?

-Следващ!-подкани Хосок.

-Не ме бройте.-каза Юнги.

-Може би аз ще съм.-стана Намджун.

Песента, която ни се падна, бе "Shut Up & Dance". Песента бе уникална. Една от любимите ми. Тялото ми се раздвижи в ритъма. Усетих как започнах да пея. Бе неизбежно.

-Юху~-викаха останалите.

Ред бе на Намджун. Изглежда за него не бе състезание, а забавление. Така и трябва.

-Имаме си победител.-усмихнах се аз.

Намджун се представи страхотно. Следващ бе Джин. Песента ни бе "Counting Stars". Емоциите бяха велики. Имах чувството, че ще изправя всички на краката си, за да танцуват с мен. Изглежда Джин също се забавляваше.

-Хайде пак!-каза той.

-Хайде!-съгласих се аз.

Хоби ни пусна друга песен. "I'm In Love With a Monster". Аз и Джин затанцувахме едновременно. Бяхме като малки деца.

-Достатъчно, и аз искам!-замрънка Хосок.

-Заповядай!-поканих го аз.

Джин си седна на мястото. Най-накрая достоен противник. Песента, която ни се падна, бе "Girlfriend", след това "Hello Kitty" и накрая "Teenage Dream". Да, аз и Хосок бая се овлякохме.
Остана истинското предизвикателство за най-накрая. Джимин...
Нещо не бе наред с него. Изглеждаше умислен. Защо ли?

-Земя до Парк Джимин~-повика го Хосок.

-Хм?-погледна учудено той.

-Твой ред е. Или ще пасуваш.-каза Хоби.

-Няма да пасувам.

Джимин изглеждаше сериозен. Песните ни бяха "It's My Life" и "River", но Джимин не им се отдаде много. Сякаш бе принуден да танцува срещу мен.

-Свободен дансинг!-извика се Джънгкук и наду музиката. Всички започнаха да танцуват както им падне. Юнги и Джимин се извиниха и се махнаха от нас. Джимин заяви, че не се чувства добре, Юнги отиде с него за подкрепа. Останалите се забавлявахме.
Не ме разбирайте погрешно. Уважавам решението на Джимин, но бях доста притеснена за него. Но, разбира се, не можех да се притеснявам цял ден. Нали?







-И какво ще направиш?

-Онова, което не искам да правя... Съжалявам, Юнги.

"Самоконтрол"Where stories live. Discover now