Върнах се в кафенето, посрещната от острата реакция на Мин-сънг. Цялата треперех от страх. Молех се да не ми личеше.
-Девойко, къде беше?-попита ме Мин-сънг-Почивката ти свърши преди 10 минути. Трябваше да те крия от шефа, че си до тоалетната.
-Извинявай, заговорих се със стар познат.-излъгах аз.
-Познат, а?
-Да, нищо особено...
-Ставайки дума за познати... Познай кой ти звънна.
-Кой? Майка ти? Пак ли те е издирвала по клубовете?
-Хаха, много смешно, но не. Беше едно черно девойче.
-Расист такъв!
Мин-сънг огласи кафенето със смеха си, след което бързо запуших устата му.
-Лиа ли беше?-попитах тихо аз.
Той хвана ръката ми и я свали от устните си.
-Да, тя беше.-каза той.
-Това, че носи черно, не я прави "черна девойка".
-Както и мен расист.-изкикоти се Мин-сънг-Попита ме дали ще можеш след работа да й се обадиш.
-За какво?
-Да преспиш у тях.
След тези думи, Мин-сънг не спря да се подхилква под носа си.
-Грешник такъв. Ще гориш в Ада.
-Тази приказка я знам. Това е поръчката за маса три-каза Мин-сънг, след което ми подаде таблата-Знаеш за кого е. Побързай, че е бясна като Луцифер в бяла роба.
-Това не те спасява от факта, че си ровил в телефона ми.
-Не беше ровене, скъпа.-намигна ми той.
Взех поръчката и я занесох на масата. Там седеше не кой да е, а самата лейди Тремена-французойка, закупила най-скъпия имот в цяла Корея.
Ние си я знаем като "вещицата на Сеул". Никога не е носела дрехи, които да са съобразителни с времето навън. Само по вида на тази жена, можеш да кажеш, че ще те изяде с поглед. Нещо подобно на учителите. Особено тези по математика.
-Поръчката Ви, мадам.-поставих таблата внимателно пред нея.
-"Само не я гледай в очите, само това не прави..."-мислех си аз.
-Най-накрая! Сигурно ти е било трудно да хванеш таблата в едната си ръка-каза тя-или, може би, барманът има вина за закъснението?
-Не, мадам. Вината е моя. Закъснях за работа и не взех поръчката Ви навреме.
-Нека не се повтаря. Чакат ме по-важни неща за вършене от това да вися по кафенетата.
-"Като творене на вещерски отвари ли?"
-Извинявам се, мадам. Няма да се повтори, обещавам.
-Тъй да е, госпожице...?
-Т/И. Ким Т/И.
-Госпожице Ким. Ще те запомня. Сега можеш да ме оставиш.
-Да, мадам.
Поклоних леко главата си, погледнах Мин-сънг с извратен поглед и отидох до него.
-Що за вещица?!-прошепнах му аз.
-Лейди Тремена на вашите услуги.-каза той.
-Чакам деня, в който ще спра да се държа като слугиня с нея...
|14:00|
Мина известно време. Настана часа да се прибирам, когато в кафенето влезе още някого. Естествено, Мин-сънг и останалите си бяха тръгнали, за това аз трябваше да се заема.
-Как мога да Ви помогна?-попитах аз.
-Бих искал да поръчам чаша еспресо с мъфин от боровинки, ако обичате.
-За тук или за вкъщи?
-За вкъщи.
-Добре, идва ей сега!
Загледах се известно време в мъжа, докато чаках кафето. Изглеждаше мил човек.
След като сложих мъфинът и еспресото в плик за вкъщи, му подадох поръчката.
-Това ще струва 2,50₩ (вона).
Мъжът плати, взе плика, усмихна се и излезе.
Той го подаде на човека, с когото, в този миг, разменихме погледите си-Джимин...Добре, не ме критикувайте за тези 2,50 вона. Нямам си никаква представа как работят сметките в Корея. Anyway, дано поне главата да Ви е харесала.
YOU ARE READING
"Самоконтрол"
Fanfiction••• "-𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙚.-𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙨𝙥𝙚𝙧𝙚𝙙-𝙊𝙣𝙡𝙮 𝙢𝙞𝙣𝙚. 𝘿𝙤 𝙣𝙤𝙩 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩 𝙞𝙩. 𝙃𝙞𝙨 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙥𝙤𝙞𝙨𝙤𝙣, 𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙤𝙥𝙞𝙖𝙩𝙚." This is a bulgarian fanfic story about Park Ji...