Аз и момчетата се прибрахме в имението, целите подгизнали.
-Леле, къде бяхте?-посрещна ни Джин.
-В парка. Жалко, че времето се развали...-каза Джънгкук.
-Хосок прибра ли се?-попита Техюнг.
-Да, в стаята си е.-отвърна Джин-А някой от вас да е засичал Джимин?
Джимин...?
-Няма ли го?-попитах аз.
-Не. Последно го видях да се качва в стаята си. От тогава никаква следа.
Това е лошо... Трябва да му се обадя на всяка цена.
-Да се преоблечем, че ще настинем така.-каза Джънгкук.
Тримата се качихме по стаите си. Не ме интересуваше дали съм мокра. Трябваше да разбера къде е Джимин.
Взех телефона си и му се обадих."Телефонът на абоната е изключен. Моля, опитайте по-късно."
Това е лошо. Не може да му се е случило нещо, нали?
Отидох до стаята му и влязох в нея.-Джимин?
Нямаше следа. Отворих плавно банята. Може да си взима душ и да не ни е чул. Уви, не бе така, както си мислех. И тя беше празна. Без следа от него.
-Не е възможно... Къде е?
Тогава най-лошото ми хрумна. Дали не е излязъл навън? В тази буря? Трябва да го намеря.
Върнах се до стаята си и облякох удобни дрехи и едно палто. Взех чадър и подходящи обувки и оставих бележка на вратата."Излязох да търся Джимин. Ще се върна скоро."
Моля те бъди добре...
YOU ARE READING
"Самоконтрол"
Fanfiction••• "-𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙚.-𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙨𝙥𝙚𝙧𝙚𝙙-𝙊𝙣𝙡𝙮 𝙢𝙞𝙣𝙚. 𝘿𝙤 𝙣𝙤𝙩 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩 𝙞𝙩. 𝙃𝙞𝙨 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙥𝙤𝙞𝙨𝙤𝙣, 𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙤𝙥𝙞𝙖𝙩𝙚." This is a bulgarian fanfic story about Park Ji...