|5 Юли, 8:06|
Събудих се в топлите прегръдки на Джимин. Можех до последно да се сетя какво сме правели снощи. Беше невероятно. Погледнах спящото му лице и целунах леко челото му. Той отвори бавно очите си и ме погледна.
-Добро утро, сънливко.-прошепнах аз с лека усмивка.
-Добро да е.-отвърна той.
-Спа ли добре?
-Може да се каже. А ти?
-Уникално...
-От къде е тази усмивка?
-А, от никъде.-засмях се аз.
-Колко е часът?
Огледах се наоколо и видях един електронен часовник на шкафчето до Джимин.
-8:06-казах аз.
-Можеш да се оправяш. Ще говоря с момчетата да ти дадат някои насоки за срещата на 10-ти.-каза Джимин.
-Добре.
Станах, облякох дрехите си и се обърнах към Джимин.
-Също така...-промърморих аз.-...Благодаря ти.
-За какво?
-За всичко.
-Нищо не съм направил.
-Напротив.
Внимателно отворих вратата, за да не събудя другите мембъри и преди да затворя на излизане прошепнах "Обичам те...".
Влязох в стаята си и започнах да се оправям.
-Защо не направим закуска на момчетата? Малко да ги зарадвам.-казах си аз и се запътих към кухнята.
Мислих дълго каква да бъде закуската и накрая реших да направя палачинки.
-Но какви да бъдат...-запитах се аз-Сладки или солени? Хм... А защо не и двете? Да, така ще бъде. Ще направя 20 бройки. Солените ще бъдат с масло и бекон, а сладките-с мед, горски плодове или шоколад. А защо не и трите? Ох, Т/И, първо направи палачинките, после мисли за заливката. Пускай си музиката и се залавяй за рабата!
YOU ARE READING
"Самоконтрол"
Fanfiction••• "-𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙚.-𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙨𝙥𝙚𝙧𝙚𝙙-𝙊𝙣𝙡𝙮 𝙢𝙞𝙣𝙚. 𝘿𝙤 𝙣𝙤𝙩 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩 𝙞𝙩. 𝙃𝙞𝙨 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙥𝙤𝙞𝙨𝙤𝙣, 𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙤𝙥𝙞𝙖𝙩𝙚." This is a bulgarian fanfic story about Park Ji...