Погледът ми не се отделяше от Джимин. Както си личеше, и неговият от мен също.
-Ако някой ме види така, вперила поглед в него, ще си помисли, че съм влюбена...-промърморих си аз.
-Някой да не каза нещо за любов?-обади се внезапно Мин-сънг.
-Ти не си ли тръгна?!-попитах уплашено аз.
-Забравих си телефона тук и се върнах.
-Естествено...-въздъхнах аз-Трябва да си ходя и да видя какво ще правя с Лиа.
-Но първо трябва да се преоблечеш.
Внезапно, телефонът ми звънна.
-Говорим за вълка, той-в кошарата...-изрекох аз и вдигнах.
Т/И: Ало?
Лиа: 'Свърши ли работа?'
Т/И: Да, тъкмо щях да ти се обадя.
Лиа: 'Ще минаваш ли през вас?'
Т/И: Да, трябва да взема някои неща и да се преоблека.
Лиа: 'Мин-сънг ти каза, нали?'
Т/И: Да.
Лиа: 'Добре, ще се видим в нас!'
Т/И: До скоро!Затворих телефона, казах си чао с Мин-сънг и се запътих към дома ми. Като по чудо, Джимин и Намджун още бяха отвън. Преминах през тях, разменяйки поредния поглед с Джимин. Леко блъснах рамото си в неговото. Не исках да показвам страха си от това. Лошото бе, че забравих слушалките си в нас. Нищо не ми пречи да послушам и шумовете на Сеул, нали?
Повървях известно време и стигнах до нас.Естествено, живях в блок. Типично за момиче с моя статут.
Взех необходимите за мен неща, преоблякох се, пуснах си музика и се запътих към дома на Лиа.
YOU ARE READING
"Самоконтрол"
Fanfiction••• "-𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙚.-𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙨𝙥𝙚𝙧𝙚𝙙-𝙊𝙣𝙡𝙮 𝙢𝙞𝙣𝙚. 𝘿𝙤 𝙣𝙤𝙩 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩 𝙞𝙩. 𝙃𝙞𝙨 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙥𝙤𝙞𝙨𝙤𝙣, 𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙤𝙥𝙞𝙖𝙩𝙚." This is a bulgarian fanfic story about Park Ji...