Влязох в стаята си и положих ръка на сърцето си. Усещах как то биеше бързо, все едно всеки момент ще изкочи от гърдите ми. Аз наистина говорех не с кой да е, а със самия Парк Джимин. Главата ми все още не го проумяваше. Уви, реалност е. Просто не трябва да му мисля толкова и до утре ще съм излязла от тук. Сега, нека видим какво предлага телевизията. Събух обувките си, взех дистанционното и включих телевизора. Превключих на k-radio.
Оставих дистанционното на страни и започнах да танцувам. Почувствах се свободна. Винаги съм така, когато танцувам.
Мина време и песента свърши.-Т/И?-чу се глас.
-Какво поㅡ
Някой бе влязъл в стаята. Ах, кой ли може, освен...
-Всичко наред ли е?-попита ме Джимин.
-Да, идеално!
-Сигурна ли си?
-Напълно!
-Добре... Обядът е готов. Ще те изчакам на стълбището.
-Идвам след малко.
След думите ми, той затвори вратата. Е, какво толкова ще стане? Ям и се качвам пак тук. Бързо отидох при Джимин.
-След обяда ще отидем да си избереш дрехи.-каза той.
-Но ти не каза ли, че утре ще отидем?
-Утре имам бизнес срещи. Ще ме придружиш.
Звучеше сериозен. По-добре да не се дърпам.
-"Ох, само един месец,
Т/И..."-мислех си аз.Скоро вече бяхме в трапезарията. Да... Голяма къща.
Там бяха и останалите.-Момчета,-каза Джимин-запознайте се с Т/И-моята приятелка.
Ето го моментът. Дръж се естествено.
Първи при нас дойде момче със светлокафява коса.-Приятелка? Разбирам на къде биеш, hyung.-каза момчето, потупвайки Джимин по рамото-Джънгкук, приятно ми е.
YOU ARE READING
"Самоконтрол"
Fanfiction••• "-𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙚.-𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙨𝙥𝙚𝙧𝙚𝙙-𝙊𝙣𝙡𝙮 𝙢𝙞𝙣𝙚. 𝘿𝙤 𝙣𝙤𝙩 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩 𝙞𝙩. 𝙃𝙞𝙨 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙥𝙤𝙞𝙨𝙤𝙣, 𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙤𝙥𝙞𝙖𝙩𝙚." This is a bulgarian fanfic story about Park Ji...