》30《

216 13 1
                                    

Дните си минаваха. Научавах все нови и нови неща за мафията и тайните й. Момчетата даваха всичко от себе си, за да ме подготвят за срещата. Времето летеше все по-бавно, когато се събудих една сутрин...

|10 Юли; 8:00|

Дочух почукване на вратата си.

-Идвам...-казах аз с дрезгав глас.

Потърках очите си и се запътих към вратата. Отворих я и срещу мен стоеше Джимин.

-Добро утро, Т/И.-каза той.

-Добро да е...

-Ще пътувам за Бусан. Намджун и Джънгкук ще бъдат с мен. Джин, Техюнг и Юнги ще бъдат в Даегу, което значи, че оставаш с Хосок.

-Оу, някоя среща?

-Нещо такова. Също така, исках да ти пожелая успех на твоята среща днес и се надявам да се справиш.

-Благодаря... На теб също.

-Да се надяваме да е така.-засмя се леко Джимин.

-Кога се връщате?

-Джин и другите ще са тук на 12-ти. Ние към 15-ти.

-Ясно...

-А ти не прави глупости с Хосок, нали?

-Не съм малко дете. Естествено, че няма да правя нищо нередно.

-Добре.

Момент на тишина настана между мен и Джимин.

-Е,-изрече той-ще тръгвам.

-Оу, добре...

-Ти... пази се.

-Ще се.

-Добре... Успех.

-И на теб.

След думите ми, Джимин се запъти към стълбите. Той да не се поколеба преди секунди? Може би аз преувеличавам.
Затворих вратата на стаята си и започнах да се оправям. Тъкмо да си потърся дрехи, когато второ почукване се появи на вратата ми.

-Т/И, Хосок е. Може ли да вляза?

-Заповядай, Hobi-oppa.

Хосок дойде при мен развълнуван.

-Готова ли си за първата ти мисия като мафиотка?-попита ме той.

-Да!-извиках аз-Но и съм леко нервна... Ами ако се издъня?

-Няма как това да стане, но ако се нуждаеш от съвет, можеш да ми пишеш.

"Самоконтрол"Where stories live. Discover now