-Качвай се.-каза Джимин, отваряйки ми вратата.
Качих се в колата и веднага се зачудих дали да го питам. Той влезе и въздъхна тежко. Хайде, Т/И, смело....
-Джимин?-погледнах го аз.
-Да?
-Какво се е случило с родителите ти?
-Дълга история.
-Можеш да ми споделиш.
След думите ми, Джимин се омълча. Той гледаше другата страна. Вероятно бе ядосан, че го попитах.
-Ако не ти се говори,-казах аз-ще те разбера.
-Баща ми работеше за мафията.-промълви той-От както се помня, той все отсъстваше. Когато се роди брат ми, той така и не се появи. Беше зает с "церемонията си" да го правят шеф. Майка ми свикна с мисълта, че ще гледа мен и брат ми сама.
Когато станах на 16, баща ми ме научи на всичко, което знам днес. Той искаше да бъда като него и да изградя империя. Запознах се с Намджун и момчетата и те ме приеха като един от тях. Когато майка ми разбра, че баща ми завлича и мен, тя поиска развод. На баща ми не му пукаше за нищо. Живях при него, докато не навърших пълнолетие и с момчетата си взехме това имение. Колко спестявахме за него...-засмя се Джимин.-А брат ти?-попитах аз.
-Той остана при майка ми. Направих го мой сътружник и дясна ръка. Майка ми не знае за това.
-А ще й кажеш ли?
-Ако искам да се отрече от мен, да.
-Тя има право да знае.
-Ще оставя това на Джихюн.
-Още нещо...
-Питай, коте.
-Какво мисли майка ти за теб?
След думите ми, Джимин ме погледна и се усмихна леко.
-Иска само да се пазя.
Когато изрече това, аз също се усмихнах.
-Чакай малко...-изрекох аз-Коте ли ме нарече преди малко?!
Джимин придружи думите ми със смях.
-Любопитството ти е като на новородено коте.
-Това обида ли беше?-попитах аз.
-Не. Сладко е.
-Наистина?
Джимин не изрече нищо, а само кимна с главата си.
-Ами... благодаря.-усмихнах се аз-Ще тръгваме ли?
-Ако си приключила с въпросите.
-Потегляй.
-Това не беше мило.
-Знам.
-...Какво каза?
Тонът, с който Джимин изрече думите си, леко ме разтрепери.
-Казах, че знам.-изрекох леко плахо.
-Пак помисли...
Той сложи ръката си на крака ми и леко повдигна роклята ми. Устните му бяха на сантиметър от врата ми. Внезапно, той прошепна нещо в ухото ми.
-Тук аз командвам. Дръж се по-мило с мен, коте или ще стане белята. Разбра ли?
-Разбрах.
Той леко целуна врата ми и повдигна още малко роклята ми. Хванах ръката му с надеждата да спре.
-Някой да не се възбуди?-прошепна той.
-Спри.-казах аз-В кола сме.
-Какво ти казах преди малко?
Ръката му премина плавно под роклята ми и...
...
Спря?-Много добре.-каза Джимин и се отдели от мен с подла усмивка-Ще продължим този спор съвсем скоро.
YOU ARE READING
"Самоконтрол"
Fanfiction••• "-𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙚.-𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙨𝙥𝙚𝙧𝙚𝙙-𝙊𝙣𝙡𝙮 𝙢𝙞𝙣𝙚. 𝘿𝙤 𝙣𝙤𝙩 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩 𝙞𝙩. 𝙃𝙞𝙨 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙥𝙤𝙞𝙨𝙤𝙣, 𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙤𝙥𝙞𝙖𝙩𝙚." This is a bulgarian fanfic story about Park Ji...