Обядът с момчетата мина добре. Всички искаха да ме опознаят.
Внезапно, Джимин стана и се обърна към мен.-Скъпа, време е да тръгваме.
-Сега ли?-погледнах го аз.
-Да, трябва да ти намерим рокля за утре и още кой знае колко работи. Стаята ти няма да стои празна.
-В този вид ли да изляза?
-Освен ако не искаш да облечеш мои дрехи.-засмя се Джимин.
Аз и останалите момчета го погледнахме предизвикателно.
-Момент...-каза той-Няма да носи мои дрехи.
-Тогава ще й дам от мойте.-засмя се Техюнг.
Джимин веднага извади този сериозен поглед. Сякаш ревнуваше от него Невъзможно, нали?
-Добре де...-въздъхна Джимин-Иди си избери нещо от моя гардероб и дай на Хосок да изпере дрехите ти.
-Защо аз?-провика се Хосок.
-Защото аз поемах прекалено дълго време!-каза Джин-Крайно време е да ме отмените.
-Хубаво де. Т/И, остави дрехите си в стаята ти. Ще ги взема по-късно.
-Тичай да се преоблечеш.-каза Джимин-Нямаме цял ден.
Не изчаках и секунда и се затичах към стаята му.
Гардеробът му бе огромен, а дрехите в него-поне стотина!
Не след дълго избрах тоалета си.Дрехите по мен се усещаха като чували.
Нямах време за губене. Оставих стария си тоалет в стаята ми и слязох при Джимин. Реакцията му бе... ами... вие преценете:-Т/И, какво по дяволште...?-възкликна той.
-Каза да си избера нещо, но не каза какво.-прекъснах го аз-А и нали бързахме? Защо сме още тук?
-Ще ме умориш... Качвай се в колата.
-Казано-сторено!
YOU ARE READING
"Самоконтрол"
Fanfiction••• "-𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙚.-𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙨𝙥𝙚𝙧𝙚𝙙-𝙊𝙣𝙡𝙮 𝙢𝙞𝙣𝙚. 𝘿𝙤 𝙣𝙤𝙩 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩 𝙞𝙩. 𝙃𝙞𝙨 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙥𝙤𝙞𝙨𝙤𝙣, 𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙤𝙥𝙞𝙖𝙩𝙚." This is a bulgarian fanfic story about Park Ji...