14 Rozdział - Pupil i jego pani

585 60 0
                                    

Gdy przybiliśmy na przystań zobaczyliśmy żonę Hadesa. Z bliska miała ciemną cerę jakby zawsze była na słońcu. Włosy brązowe lekko kręcone a oczy koloru złotego. Wogóle wyglądała na ok. 25 lat. Miała na sobie t-shirt z napisem "Podziemie moim drugim domem" oraz niebieskie w dziurach dżinsy. Wyglądała na starszą siostrę która kończy studia. Była także wysportowana.

Witam was herosi. Sama nie jestem zadowolona że mam niańczyć waszą grupkę ale mój mąż na zlecenie Zeusa musiał się zgodzić ale za to mnie skazał na was. Powiedziała.

Wiemy wiemy. Nas się uważa za niemowlaki mimo że jesteśmy na wasze każde skinienie i narażamy swoje życie. Powiedział Mark.

To fakt że mamy kilka tysięcy lat więcej niż wy ale nie obrażaj bogów synu Posejdona. Ich gniew nie jest taki sobie. Zagroziła Persefona.

Zaprowadzę was do tej komnaty ale żeby wejsć to musicie sami wymyśleć. To nie ja zakładałam te dziwne i trudne zabezpieczenia. Rzekła bogini.

Mam wszystko co mi jest potrzebne. Odpowiedziałam klepiąc mój plecak.

No to idziemy. A i nie zgubcie się w pałacu. jest tu wiele miejsc w których nie chcielibyście znaleźć. Ostrzegła

A dlaczego? Spytała Lucy.

Chyba nie chcesz znależć sama z piekielnymi ogarami lub innymi stworami. Odpowiedziała.

Szliśmy przez wiele komnat i korytarzy. Było niewiele światła z palących pochodni. Hades ma bardzo miły gust. Po jakiejś godzinie byliśmy w komnacie w wielkości stadionu a ok 50 metrów przed nami spał 10 metrowy czarny labrador. Jak się obudził zobaczyliśmy że ma trzy głowy.
Ceber do nogi piesku. Zawołała Persefona jakby od zawsze go miała.

Wielki ten piesek. Ale chwila ona zmieniła się w wiekszą postać a piekielny pies lizał ją.

Spokojni herosi. Tam za legowiskiem Cebera są drzwi a w środku wejście do ukrytej komnaty. Powiedziała drapając pupila za uchem każdej z pysków.

Dziękujemy. Powiedziałam.

Wchodząc jeszcze widzieliśmy jak uczy go różnych sztuczek.

Z okazji zbliżających się świąt życze wszystkim dużo dobrego, zdrowia, zdania różnych egzaminów oraz jak najlepszych stopnii (zostało jeszcze trochę do wakacji ;) )
Przez święta nadal będę pisała więc na pewno będą rozdziały.
*Mindalan

Z pamiętnika ateństkiej córki Puszka Pandory.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz