Part: 58/80
Words: 3k
Vote: 119
Cm: -
Music: paint it black
The lyrics describe Jungkook well!
.
.
.فلش بک- دوازدهسال پس از تولد زالِ زوال
" چرا پدر مثلِ تو دوسم نداره مادر؟ "
ملکه همین که چنین چیزی از پسرش شنید، دست از مرتب کردن شاخههای تازهی گل به داخل گلدان آبرنگی برداشت و سر سمتِ جیمین گردوند:
" این دیگه چه حرفیه؟ "
" ازم ناراحت نشو مادر اما رفتارِ پدر با من عجیبه. اون خیلی کم به دیدنم میاد. خیلی کم همراهم غذا میخوره و حتی وقتی من میخوام بهش سر بزنم به ندیمههاش میگه منو نپذیرن چون سرش شلوغه و باید به مسائل مملکت رسیدگی کنه. مادر، من احساس میکنم پدر از وجودم متاسفه و به همین علت میل نداره منو ببینه. "
جیمین لب روی هم فشرد و با حالتی دلگیر گلبرگی رو با انگشت از جا کَند.
" اون دوسم نداره. "
" پسرم... پدرت فقط یه پادشاه بزرگه که باید به همه چیز رسیدگی کنه. "
جیمین گلبرگ بعدی رو هم کَند:
" میدونم مادر اما من دارم وارد دوازدهسالگی میشم و حتی پیش نیومده با پدر یه دیدار درست و حسابی داشته باشم. اون ازم متنفره، مگه نه؟ برای همین دائم ازم دوری میکنه. "
" نه اصلا. "
زنِ ظریفاندام، گلها رو جایی روی میز رها کرد و راه افتاد تا به پسرش برسه که روی تخت نشسته بود و گلها رو پَرپَر میکرد. سرش رو پایین انداخته بود تا ملکه چشمهاش رو که با اشک براق شده بودن، نبینه.
کنارِ شاهزادهی زال نشست. موهای سفیدش رو نوازش کرد و دستش تا روی کمرِ جیمین سُر خورد:
" اشتباه میکنی پسرم. معلومه که اون عاشقته. تو پسرشی. وارثِ تاج و تختش. چطور میتونه ازت بیزار باشه؟ "
" اگه مثلِ تو دوسم داره چرا رفتارش مثل تو نیست؟ مگه دوست داشتن باید فرق کنه؟ "
" پسرِ قشنگم... " بانو دو بازوش رو که درون آستینهایی یاسی قرار داشتن، دورِ بدن جیمین پیچوند و پسرش رو بغل کرد. بینی روی موهاش چسبوند و عطرش رو تنفس کرد:
" آره. دوست داشتنِ آدما باهم فرق داره. گاهی یه آدم خالصانه دوسِت داره. نگاهش که میکنی میتونی از چشماش بخونی چقدر ستایشت میکنه. هر لمسش پر از احتیاطه. هر بوسهش آروم و با حوصلهست. به روشنیِ روز تو رو دنیای خودش میدونه و اصلا نمیترسه که مردم از احساسش به تو خبردار بشن. حتی حاضره خودش داد بزنه و بگه چقدر دوسِت داره. این آدما دوستداشتنشون به رنگِ سفیده. خالصِ خالصه. "
" مثلِ تو؟ "
" مثلِ من. "
ملکه پسرش رو محکمتر گرفت و این بار پیشونیِ گرمش رو بوسید:
YOU ARE READING
TheHeart فصل دوم با کاپل کوکمین به زودی
Historical Fictionنیمهی روح اون پسر، یک ببر بود! . . . . ژانر: تاریخی|افسانهای|معمایی|رمنس|اسمات با الهام از سریال زیبای The Untamed و Dark و همچنین، رمان مشهور The Husky and his white cat Shizun تکمیلشده✓ به قلم بلکاستار موزهی داستان که شامل موسیقی و فنارتها...