خیلیاتون در مورد قلب۲ و این که فضاش چه شکلیه ازم سوال میپرسید. بنابراین این چپتر رو با یکسری توضیحات میذارم تا ابهامات رفع بشه.
اول از همه این که داستان در ادامهی همین کتاب آپدیت میشه و قرار نیست بوک جدیدی باز کنم. چرا؟ چون حوادث قلب۲ مربوط به دوران حکمرانی جونگکوکه و خط داستانی قبلی رو قراره ادامه بدیم. یکسری شخصیت هم از قلب۱ هنوز توی داستان هستن.
اسم قلب۲ هست: Micah
که معنیش میشه: مانندِ پروردگارتوی فصل اول کاپل اصلی ویمین و کاپل فرعی کوکمین بود (البته نظر خودمو بخواید کوکمین اصلا کاپل فرعی نبود و ما دو تا کاپل اصلی داشتیم. نیمهی اول کوکمین و نیمهی دوم ویمین. به هر حال.) اما قلب۲ کاپلش فقط و فقط کوکمینه دوستان. میپرسید چطور؟ باید بگم که نه جیمین و نه جونگکوکِ قلب۲ اون جیمین و جونگکوک قلبِ۱ نیستن. شخصیتهای مجزایی هستن که از دنیاهای مختلفی اومدن. بنابراین حتی کوکمین هم کوکمین فصل قبلی نیست.
فضای داستان چطوریه؟ درست مثل قلب۱؛ معمایی، ماجراجویی و مرموز.
کسایی که ورژن بازگردانی خوندن باید چی کار کنن؟ قرار نیست کار خاصی بکنن. قلب۲ فقط خط داستانی رو ادامه میده اما یک حکایت مجزاست. گفتم که اصلا وابستگی چندانی به فصل یک نداره، فقط چون در دورهی امپراتویِ جونگکوک هستیم، تصمیم گرفتم این جوری بچینمش. در نتیجه اما شما داستان رو با بازگردانی کوکمین خوندید، جای نگرانی نیست. قلب۲ رو هم میتونید به راحتی به عنوان یک قصهی مجزا بخونید.
در مورد اپ داستان بگم که فعلا دارم مینویسمش و اگه همه چیز خوب پیش بره توی عید نوروز اپ شروع میشه. امیدوارم ازش خوب استقبال کنید چون منم دیگه نشاط چند سال پیش رو ندارم و اگه ببینم کسی نمیخونه، دیگه چیزی آپ نمیکنم و داستان رو draft مینویسم. کسی رو تهدید نمیکنم، فقط دیگه مثل سابق اون شور عجیب برای نوشتن داستان بلند رو توی خودم حس نمیکنم. خلق داستانای بلند معمایی با تم تاریخی چیز راحتی نیست. امیدوارم متوجه حرفم شده باشید.
توی چنلم جوین باشید و اگر نیستید بهم دایرکت بدید تا لینک رو براتون بفرستم. من حتی اگه دیگه فیک ننویسم، حرفهی نوشتن رو به صورت جدی دنبال میکنم و اون چنل بهترین جا برای داشتن شماست.
در مورد پایانش هم فعلا تصمیم نگرفتم اما قطعا سد نمیسازمش. در مورد پایان سختگیرم و برام مهمه که مناسب داستان باشه. پس نگران نباشید، پایانش خوشه.
اگه سوال دیگهای هست توی کامنتا بپرسید جواب میدم.
ESTÁS LEYENDO
TheHeart فصل دوم با کاپل کوکمین به زودی
Ficción históricaنیمهی روح اون پسر، یک ببر بود! . . . . ژانر: تاریخی|افسانهای|معمایی|رمنس|اسمات با الهام از سریال زیبای The Untamed و Dark و همچنین، رمان مشهور The Husky and his white cat Shizun تکمیلشده✓ به قلم بلکاستار موزهی داستان که شامل موسیقی و فنارتها...