Pytania pod rozdziałem 💬⭐️⬇️
~ Adrian ~
Szok i niedowierzenie po wydarzeniach z wczorajszego dnia pozostał do dziś.
Wszystko działo się tak szybko, a moje działania były pod takim stresem i nerwami, że sam dalej nie wiem czy zadzwoniłem na pogotowie czy gdzie indziej. Ale chyba wybrałem dobry numer skoro to pogotowie przyjechało.Kazałem Adzie wsiąść do samochodu, ponieważ wiedziałem, że gdyby zobaczyła to co ja widziałem wpadła by w gorszy szał niż wpadła, gdy powiedziałem jej, że Natalia nie żyje. To były sekundy, gdy wyrwała mi się z objęcia i pobiegła do środka domu, gdzie policjanci zakrywali już ciało Natalii workiem. Od tamtej chwili cisnie na mocnych lekach uspakajających, chociaż nawet one na początku nie pomogły, bo kiedy tylko policjanci nas przesłuchali kazała mi jechać (cytując) „ do tego skurwysyna". Nie miałem nic do gadania po wielkiej awanturze w samochodzie i prawie dostaniu w mordę.
Dlatego też po prostu tam pojechałem, a gdy go zwyzywała i stwierdziła, że to wszystko przez niego uspokoiła się i zaczęła racjonalnie myśleć.
Wiec już na następny dzień razem z byłym partnerem Natalii pojechała załatwiać wszystko związane z pogrzebem, bo tak na prawdę nikt inny by tego nie załatwił, ponieważ jej rodzice nie żyją, a z dalszą rodziną tak jak Ada nie utrzymywała kontaktu. Na plus wyszło tez to, że Natalia z Rafałem nie zdążyli się rozwieść więc wszystkie te sprawy mógł załatwić Rafał.Czekając w samochodzie na brata mojej żony, który poszedł odebrać Lile od Tosi i jej mamy wstawiłem z nudów zdjęcie na instagrama od razu odpowiadając na pytania.
Dąbrowa
beteobejbi
Lubi to white2115 i 1320 innych użytkowników.
Dawajcie pytania, na ileś odpowiem 👊🏻
marti102: Kiedy w końcu doczekamy się czegoś nowego? 😩
beteobejbi: Już niedługo. Za kilkanaście dni pierwszy singiel z płyty, w listopadzie płyta. Bardzo dla mnie ważna, wiec mam nadzieje, że i Wam siądzie.user120: Co robisz w wolnych chwilach od koncertów, studio i wszystkiego innego związanego z pracą?
beteobejbi: Siedzę w studio🤣 to tez, ale częściej spędzam ten czas z rodziną bądź przyjaciółmi.
januszwalczuk: bądź przyjaciółmi - siedzi w studio.patryk_99: Czemu Twoja żona ani dzieci nie występują w Twoich teledyskach?
beteobejbi: Wspólnie z Adą stwierdziliśmy, że nie będzie występować w moich teledyskach, bo bym miał przez nią więcej wyświetleń. A tak serio to nie chce, a jeśli ona nie chce nie będę jej namawiał. Co do dzieci to moja najmłodsza jest w teledysku do „ Mała" z płyty „L26". Ale na pewno zobaczycie ich w nadchodzącym singlu, kto wie. Może Adę tez 🤫
CZYTASZ
Nigdy nie jest za późno 2/Beteo
FanfictionCo słychać po kilkunastu latach u Adriana i Ady? Jak toczy się ich życie? Przeczytaj, a będziesz wiedzieć 😎 Druga część „Nigdy nie jest za późno" ❤️ Pierwsza część na moim profilu.