*****
Stau pe fotoliu din sufragerie, mintea imi e complet goala si privesc pur si simplu intr-un punct fix, imi simt capul greu si totusi gol de orice informatie, ca si cum as fi fost rapita de extraterestri si mi s-a facut spalare pe creer, dar nu s-a intamplat asa, ci sunt obligata sa astept vesti despre o prietena ranita din cauza mea, daca nu as fi...daca nu as fi marit viteza prea tare poate ca pistolul nu s-ar fi batut de perete si nu s-ar fi apasat tragaciul...biata Kimm. Oare ce incerca sa faca in cabina? Sa se ascunda? Nu ii sta in fire, ea e o luptatoare.
Trebuie sa descopar ce facea, dar acum trebuie sa se faca bine. Ilenia ii bandajeaza bratul. Tocmai am stat in aceasi incapere in care sora mea a operat o persoana scotandu-i un proiectil din umar si nu mi s-a intors stomacul pe dos. Inca mai simt mirosul de sange, un miros cald asemanator cu mirosul de fier si rugina.
Beah! Trebuie sa ies de aici.
-Va fi bine?
O intreb eu pe Ilenia in timp ce ea isi aranjeaza lucrurile inapoi in trusa de prim ajutor dupa ce a pansat bratul lui Kimm.
-Sigur ca va fi, nu iti face griji...ai fost curajoasa azi, Shaile. Mai bine te-ai duce sa te culci, e tarziu.
Nu e decat ora opt seara, dar pentru noi e tarziu din moment ce suntem franti de oboseala cu toti. Dupa lupta cu monstrul acela ingrozitor al carei imagini incerc sa mi-o alung din minte, a inceput sa ma strapunga o senzatie permaneta ca si cum as fi intr-un vis, totul se petrece lent si in ceata, dar stiu ca nu dorm, din monent ce ma doare foarte tare buza, din cauza muscaturilor pana la sange. Obisnuiesc mereu sa imi musc buza cand imi e frica sau cand nu am rabdare pentru a astepta ceva. Deschid usa camerei mele de pe nava si inchid cu chea...nu stiu de ce, pur si simplu simt ca nu vreau sa fiu deranjata. Ma trantesc pe pat si trag aer adanc in piept. Imi simt ochii usturandu-ma si caoul bubuind. Imi dau jos tenisi si hainele de antreament, murdare si jerpelite si ma bag sub plapuma calduroasa. Nu am mai dormit cum trebuie de ceva vreme,dar am de gand sa o fac in seara aceasta....pana ce observ cartea de pe noptiera, cartea lasata de mama. Nu pot rezista tentatiei desi simt cum ma fura somnul, dupa toate nu mai am mult din carte, doar vreo cincizeci de pagini si gata, asta nu va dura mai mult de o junatate de ora. Simt ca mama vroia sa imi transmita mai mult decat mesajul scris de mana, prin cartea aceasta, simt ca vroia sa imi spuna ceva anume, dar nu am cum sa stiu ce, pana ce nu o citesc. Insfac cartea nerabdatoare si o deschid la pagina douasute trei unde ramasesem data trecuta. Imi simt ochii incercand sa se inchida, dar nu le permit. Treptat reusesc sa ma concentrez si sa uit de somn, astfel incat reusesc sa intru in lumea Jocului Alegeri.*****
Mama sta in fata mea, ca si ultima data cu parul blond si buclat ca al surori mele prins intr-un coc strans din care ies suvite rebele, tata sta si el langa ea, cu un zambet larg pe fata si cu parul brunet ciufulit, ca si al lui Gabe...o..Gabe. Cum le voi spune despre Gabe?
Nu iti face gtiji, iubit-o, stim despre Gabriel, nu te invinovatim pe tine, ce puteai face? Oameni mai mor, se intampla mereu, trebuie sa acceptam asta ori cat de greu ar fi.
Imi trebuie ceva timp sa imi dau deama ca ei tocmai au vorbit cu mintea mea, o specie de telepatie, dar cum?Pana la urma sunt intr-un vis...orice e posibil!!!
-Dar, el a venit cu mine ca sa ma protejeze, e vina mea, trebuia sa il opresc.
Nu e adevarat, draga. Fratele tau a facut o alegere, asa cum vei face si tu. A stiut ca asta ar putea fi una din consecintele alegeri lui, dar tot a facut-o, cea ce inseamna ca nu il deranjeaza sa fie intr-un loc mai bun, Shaile.
Incuvintez trista. Acum imi amintesc ca am terminat cartea inainte sa adorm. Cartea despre ingeril cazut ce trebuia sa aleaga intre muritoarea de care se indragostise si puterea de inger....se terminase intr-un fel frumos, el a ales sa ii jure ctedinta fetei astfel devenind igerul ei pazitor, reusind sa fie si inger si sa ii fie si alaturi detei desi nu aveau voie sa fie impreuna decat ca inger si protejata s-a...trist. Ce vroia mama sa imi transmita prin cartea acesta?
-Am terminat Jocul alegeri. Vroiai sa imi spui ceva prin cartea aesta, nu?
De fapt...da. Dar, ar trebui sa iti dai seama singura....nu pot sa iti spun prin vis, legatura pe care am creat-o e slaba, imi pare rau Shaile.
-Si de ce ati intrat in visul meu?
Sa iti spunem ca esti aproape....foarte aproape. Te asteptam scumpo, spunei si Ileniei ca o iubim.
-Pecati? Va rog....nu ma lasati singura!
Nu esti niciodata si gura, Shailene.......
Niciodata ..
Am inceput sa aud vocea mamei tot mai slab pana ce s-a intrerupt si am ramas singura. Stau asezata la o masa de lucru, intr-o biblioteca cred, o biblioteca goala.
Pe masa de lucru nu se afla decat o foiaie goala si un pix cu gel violet, incep sa mazgalesc coltul foi, gelul violet are aceasi nuanta cu ochii lui Ryan...oh..revinoti !!
Ce as putea scrie? Incep dara sa ma gandesc sa scriu ideeile principale ale cartii. Dupa ce termin, foaia alba e compket acoperita de cuvinte.....multe cuvinte. Mereu am crezut ca scriu urat, acum ca privesc foaia, observ ca scrisul inclinat, mic si ingramadit e chiar ingrjit si poate frumos daca ai gusturi limitate.
Ok, nu cred ca am visul asta degeaba, trebuie sa aflu ce vroia mama sa imi transmita prin carte. Cu siguranta e ceva ce are deaface cu alegerea mea, ce altceva ar putea fi? Sa vedem..ce am eu in comun cu ingerul din carte? Amandoi trebuie sa facem o alegere. Ce alegere trebuie sa dava el ? Intre iubire si putere. Ce alegere trebuie sa fac eu? De ce parte sa lupt poate...e singura varianta ce imi vine in minte.
Cum actioneaza el? Gaseste un compromis....asta e! Gaseste un compromis, o cale de misloc, un plan B. Mama vrea sa imi spuna ca voi lupta pe doua fronturi.
CITEȘTI
Blestemul alegerii
FantasíaImaginati-va ca sunteti in viitor, intr-o lume izolata de restul umanitati. Imaginati-va ca o noua era e pe cale sa inceapa, razboaie intre cele doua lumii, iar viata tuturor depinde de o singura persoana. O singura fata a fost blestemata sa aleaga...