**********************************************
30 octombrie 2400
Stau ghemuita pe podeaua rece al teletransportului. Mintea imi e goala, iar in piept simt o durere intepatoare, ca si cum cineva ar continua sa imi rasuceasca un pumnal in rana. Acesta a fost cel mai incredibil an al vieti mele, dar cel mai ciudat, cel mai plin de aventuri, dar cel mai dureros...am pierdut un frate, am pierdut o persoana importanta, o aliata, o prietena. Dar, am recuperat o parte din mine, ceva ce am stiut mereu ca se afla acolo pe undeva, dar nu stiam cum sa il scot la iveala...un luptator, o persoana puternica, mai puternica decat am crezut vreodata ca as putea fi, dar tot ce ma facut puternica a fost durerea, totusi soarta mea e sa sufar, dar sa fiu puternica si sa schimb ceva. In noaptea aceasta am decis ca voi schimba ceva. De cand am aflat de rolul meu in lume, m-am gandit de ce trebuie sa fiu eu ....de ce chiar eu? Eu nu sunt in stare sa aleg pentru soarta a doua lumii...,dar de ce nu eu, de ce ar putea altcineva si eu nu?Acum mi-am dat seama ce nu e in regula cu lumea, cu intreaga lume...nu e vorba despre Persiu, Durmstang, ordinul vulturului sau Distrugatori, singura problema e ura...ura pe care oameni o simt uni fata de alti, fata de propri semeni. Toti simtim nevoia de a fi diferiti prin ceva, de a fi altfel, dar altfel nu inseamna mai bun. Lumea a luat o intorsatura rea pentru ca toti cred ca felul lor de a fi diferiti este mai bun decat al altora, dar nimeni nu isi da seama ca toti suntem oameni, suntem aceasi specie si am ajuns sa ne ucidem uni pe alti. Lumea s-a divizat din cauza ignorantei oamenilor si nevoi lor de a fi mai buni decat alti. Toti lupta pentru una dintre cele doua lumi, dar de ce nimeni nu lupta pentru egalitate? Acesta e un razboi inceput de mult,un razboi ce trebuie sa inceteze, inainte sa se ajunga la disparitia intregi rase omenesti. Unde se ajunge daca cu toti ne ucidem uni pe alti? Dar, eu am o misiune...eu trebuie sa aleg pentru ambele lumi, trebuie sa i-au o decizie finala, ultima si cea mai importanta decizie a mea. Sa lupt pentru Persiu...pentru Durmstang? Nu. Aici nu evorba despre Persiu sau Durmstang, in lupta aceasta poate castiga numai umanitatea. Eu voi lupta pentru asta, voi lupta pentru oameni, astfel incat nimeni sa nu mai moara, nimeni sa nu maiucida, nimeni sa nu urasca.
Ultima mea alegere e sa lupt pentru egalitate, sa lupt pentru toti.
*******************************************Vreau sa le multumesc tuturor celor ce au citit cartea, in special imaproudmixer, blackwings0, SkyLn3, eatonUp1967 si FearlessBlackAngel care mi-au urmarit cartea de la inceput pana la sfarsit. Va multumesc tuturor. Incurand voi incepe si al doilea volum
Blestemul alegerii- Infama. Sper ca va placut primul volum, sa lasati comentari si pareri.
CITEȘTI
Blestemul alegerii
FantasíaImaginati-va ca sunteti in viitor, intr-o lume izolata de restul umanitati. Imaginati-va ca o noua era e pe cale sa inceapa, razboaie intre cele doua lumii, iar viata tuturor depinde de o singura persoana. O singura fata a fost blestemata sa aleaga...