*****
Copii, haideti repede jos, voi veti fugi prin dpate si plecati cu cobotransul cu Ilenis si Ulisse.
-Venim in zece minute.
Spune Bel repede inainte ca vreunul din noi sa poata spune ceva. Diamna Sourlei incuvinteaza si o inchide usa, nu inainte de ami arunca o cautatura urata mie, lui Zack si Ryan.
-Doar nu avem de gand sa plecam cu ei, nu?
Intreaba Johny in graba.
-Clar ca nu. Trebuie...sa iesim de aici cumva...
-Cum?
Intreaba Zack gandind repede.
-Ăm...trebuie sa gasim o cale si....
In minte imi apare o imagine cu noi sarind in copacul din fata ferestrei de la baie si fugind pe deal, unde sa ne facem urmariti pentru a sustine o lupta. Le spun si celorlalti ideea mea si sunt surprinsa sa vad ca toti par deacord , in loc sa imi spuna ca sunt total nebuna.
Jo se uita putin in jur.
-Nu cred ca ne vom intoarce inapoi, prieteni.
Incuvintam cu toti. Urmeaza ceva la care nu ma asteptam. Ne imbratisam cu toti, o imbratisare de grup stransa , in care cotul lui Zack ma loveste in coaste si obrazul imi e lipit de a lui Denisse.
-Ar trebui sa ne luam un adio mai calumea...ma doare sa spun asta, dar s-ar putea sa...
-Stim...ai dreptate...va iubesc oameni buni!!
Spune Be sarind si imbratisandu-ma pe mine apoi pe Den si sarutandul apasat pe Zack, imbratisandul putin mai mult. Dupa ce ne imbratisam cu toti, Ryan se apropie de mine si isi aseaza palma pe obrazul meu, apropinduse de mine si sarutanduma . Cand ne despartim ceilalti se uita la noi cu gura cascata nevenindule sa creada.
-Ups...tocmai mi-am amintit ca nu am mai facut asta in fata lor...Trebuia sa o fac...poate ca va fi ultima data..
-Sa nu i draznesti sa mai spui asa ceva.
Il mustrez eu.
Rad cu toti si iesim pe coridor, dandune seama ca e ultima data cand ne putem razgandi, dar nu o facem, inca o slegere de pus pe lista mea. Strang in mana bagheta si simt un val de putere, deodata in mine se aprinde un val de speranta....inca putem reusi.
*****
Alergam in sus pe dealul inalt si plin de spini. Ryan ma tine strans de mana. In fata ichilor imitrec mai multe imagini si aud vocea lui calda spunandumi ca ma place mult si imi dau seama ca nu iam dat inca un raspuns.
-Si eu te plac.
Ii spun eu aproape soptit in timp ce alergam sub razele soarelui ce incepe sa dispara in spatele dealului. Ryan imi arunca o privire cu ochii sclipind, dar nu zambeste, pare mai mult o privire trista plina de frica. Ma soarbe din priviri cateva mi ute ca si cum ar incerca sa isi intipareasca in minte poza mea, iar apoi se invarte in alta parte.
-Ne urmaresc?
Intreaba Zack din fata, stand foarte aproape de Bellatrix.
-Nu stiu...imi e frica sa ma uit in spate si su t nervoasa...nu am apuxat sa beau ultimul Gray.
Spune Denisse prinzand viteza...e incredibil de rapida cand are nervi sau cand ii este foame.
-Nu va muri nimeni aici.
Ma uit in spate si observ armata de oameni furiosi cu torte si arme, fugind in urma noastra. Simt un fior de deznadejde, ei sunt aici ca sa ma ucida pe mine nu pe prieteni mei, nu e corect sa ii supun la asta, ei nu trebuie sa se sacrifice...sunt periculoasa, decizile mele sunt periculoase pentru umanitate....merit sa mor. E prima data cand gandesc asa si izbucnesc in lacrimi. Ryan ma strange si mai tare de mana.
-Plecati...nu e lupta voastra...voi nu trebuie sa fiti raniti pentru mine...ma vor pe mine..eu..
-Taci!!! Noi suntem ca o singura persoana Shailene....suntem ordinul vulturului...tu esti o parte din noi acum, asa ca sa nu te mai aud spunand ca e lupta ta...nu e vorba doar de tine aici.
Spune Bellatrix aruncandu-mi un zambet incurajator, foarte bine primit. Ajungem in varful dealului.
-Ce facem acum? Nu putem sa ii infruntam asa...ei sunt sute.
Intreaba Jo deznadajduit.
-Uniti dispozitivele lunii....acum!!
Ne strangem in cerc si atingem cele sase dispozitive, neavand alta idee...dar nu se intampla nimic. Armata e tot mai aproape condusa de Kyra...fata blonda si periculos de frumoasa acum ca o vad de mai aproape, iar in ochii ei vad o sclipire rautacioasa..malefica. Imi vine o noua stralucire.
-Spuneti fiecare calitatea....
Nimeni nu comenteaza din moment ce nu prea avem timp de gandire.
-Autocontrol.
-Invincibilitate.
-Indemanare.
-Periculos.
-Indraznet.
-Putere.
O scanteie albastra, un fulger mare si o lumina portocalie mai puternica decat lumina soarelui. Deodata totul dispare in jurul nostru, nimic inafara de noi sase si o scanteie mare de lumina ce ne orbeste, apoi o exozie si totul se intuneca.
*****
CITEȘTI
Blestemul alegerii
FantasiaImaginati-va ca sunteti in viitor, intr-o lume izolata de restul umanitati. Imaginati-va ca o noua era e pe cale sa inceapa, razboaie intre cele doua lumii, iar viata tuturor depinde de o singura persoana. O singura fata a fost blestemata sa aleaga...