Cap.28. Legenda.

188 77 2
                                    

Simt cum ma doare fiecare tendon si muschii al corpului si ma i-a cu ameteala cand ma gandesc ca o voi lua de la capat si maine. Eu si De am ramas acasa la Bel, iar acum stam toate aruncate in cate un fotoliu si bem din cuti mari cu pai de Grey, tinandune rasuflaria astfel incat sa inghitim cat mai mult suc racoritor si energizant. Denisse continua sa ofteze si sa dea comenzi aparatelor, spunandule sa se deschida sau sa caute o anumita trupa. Bellatrix sta intinsa dea latul patului si nu a mai respirat de o vreme continuand sa bea din Greyul cu pai.
-Îh...urasc antrenamentul! Vreau sa imi petrec restul vieti in fotoliul asta cu trei baxuri dr suc si ciocolata....schimba piesa.
Ii porunceste Den music playerului lui Bel.
-Zack m-a torturat toata dimineata cu abdimene...urasc sa fiu transpirata. Hey...mama mi-a spus ca dupamasa avem o intrunire acasa la voi...stiti drspre ce e vorba?
Denisse da din cap, fiindui prea lene sa raspunda, iar eu cred ca e deajuns raspunsul ei. Ne ridicam toate insfarsit dupa ce ne-am recapatat fortele si mergem sa ne schimbam. Dupa ce ne pregatim, ne i dreptam spre casa lui Denisse si Ryan care s-ar presupune ca e si casa mea, dar nu m-am obisnuit inca cu ideea acesta. Baieti sunt deja in sufragerie, iar noi ne asezam alaturi de ei. Ryan imi zambeste si ma trage langa el pe canapea, i tre el si Den.
-Arati obosita...cred ca te-am supra apreciat.
Ma stramb cat de urat pot la el pana ce izbucneste in ras.
-Ce asteptam?
Intreaba Bel plimbanduse de colo colo prin camera.
-Adulti....spun ca au descoperit ceva nou, ziceau ceva de o misiune.
-Misiune? Suna palpitant!
Spune Denisse sarind de pe fitoliu si cotrobaind dupa ceva de baut in bucatarie.
-Nu am rabdare sa astept...de ce nu vin odata? Ma plictisesc.
Se plange Bellatrix plimbanduse prin camera. Observ ca nu e chiar cea mai rabdatoare persoana, vazand-o asa ma face sa zambesc. Den se intoarce in camera cu cateva pahare extra mari de suc, pe care ni le arunca, iar apoi se aseaza langa mine tusind sugestiv si facandumi semn spre Ryan. Abea acum observ ca are mana intinsa pe spatar in spatele meu. Ma incrunt, dar ceva ma fa e sa vreau sa ma cuibaresc langa el. Scutur din cap asa cum dace Ilenia, alungand un gand nedorit si ii inlatur mana lui Ryan, iar el ranjeste strengar cu expresia acea imposibil de imitat. Denisse chicoteste si se uita in alta parte si ii dau un ghiont in coaste.
-O Doamne...ma plictisesc!
Soune Be exasperata. Chiar atunci usa se deschide, iar in incapere intra parinti mei, parinti lui Bellatrix si doamna Sourlei.
-Scuze de intarziete copii....avem xeva super important sa va spunem.
Be se aseaza insfarsit langa noi, iar Zack si John se aseaza pe podea in fata noastra, John fara sa isi ia ochii de la De.
-Ok..deci stiti ca mama lui Shaile e o foarte buna istorica..
-Adica?
O intrerupe Be pe doamna Sourlei, iar aceasta isi drege glasul.
-Adica se pricepe la istorie....
-O. Be incuvinteaza.
-Asa...deci spuneam...azi a gasit cartea aveasta. O carte veche scrisa intr-o limba straveche...de fapt nu e o limba...e mai mult prin semne...se numea Morse. Ulisse se ocupa de traducerea ei acum, dar deocamdata a tradus o parte foarte importanta...despre anumite instrumene care...
-Ce fel de instrumente?
Intreaba Be.
-Tocmai vroiam sa spun asta, Bel...ăh...deci spuneam, ca e vorba de unele instrumente dintr-o legenda straveche de prin secolul al douazeci si doilea si...
-Dar, daca e doar o legenda nu inseamna ca s-ar putea sa nu fie adevarat?
Intreaba Be derutata.
-Ăm...ba da...dar..Oh Doamne, Be,ma faci sa nu mai stiu ce am de spus, ce zici daca pastrezi intrebarile pentru final?
Be incuvinteaza, iar doamna Sourlei incearca sa continue.
-Asa...deci aceste instrumente se spune ca ar fi acoperite cu praf de luna si facute din rubin celest....li se spune Dispozitivele lunii si legenda spune ca sunt singurele obiecte ce te pot ajuta in orice razboi...de orice fel..,iar noi am...
-Si.....Ăm..nimic, scuze.
Be se dace mica in fotoliu si o indeamna pe doamna Soulei sa continue.
-Asa...deci noi credem ca ar fi exact cea ce ne trebuie...dispozitivele lunii sunt fix sase, ar fi ideale pentru voi...acum ,Be, ai vreo intrebare....sau mai multe?
-De fapt da....cum putem sti daca exista cu adevarat dispozitivele lunii?
-Ei bine...nu stim...dar Ulisse lucreaza la traducerea cartii, speram sa fasum acolo vreo dovada.
-Si cum le putem gasi?
-Se spune ca dispozitivele lunii calatoresc in mai multe dimensiuni..dar apar din nou la fiecare luna plina, totusi nu stim inca unde.
Soune mama mea, asezanduse langa Zack.
-Cred ca cel mai bine ar fi sa traduceti cartea cat mai repede, deoarece poimaine e luna plina...di ultima dinaintea razboiului.
Spune John, starnind murmure si ovationari.
-Avem destul timp?
Intreaba doamna Sourlei adresanduse mamei. Ulisse ridica din umeri aratand si mai mica si fragila, desi e o femeie super puternica si curajoasa. Afiseaza cea mai decisa fata si se ridica valvartej imbratisand cartea veche si zdrentuita.
-Ma voi apuca chiar acum si ur pe tot Grayul din lume ca pana dimineata o voi traduce pe toata.
Iese din camera si ne lasa pe toti cu gura cascata privind in urma ei. Sunt sigura ca dimineata vom sti deja toata legenda, pentru ca altfel mama nu ar fi jurat pe tot Grayul din lume....e periculos. Simt un fior de incredere si pentru prima data cred ca exista posibilitatea de a reusi...de a castiga...noi impotriva tuturor...eu impotriva tuturor.


Blestemul alegeriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum