Cap.43.Rapirea.

120 51 1
                                    

*****
Ma trezesc in miez de noapte. Pe hol se aud pasi nu prea subtili. Incerc sa ma invart pe partea cealalta si sa adorm la loc, dar pe hol incep sa se auda susoteli. Observ ca patul lui Den e gol. Ce se petrece?
Ma ridic lenesa si ma indrept spre usa, fix cand aceasta se deschide. Doamna Sourlei dta in fata mea cu cea mai mormantala privire, se uita disperata parca prin mine, apoi se prinde de cap.
-O Doamne! Si Denisse lipseste.
Vine in graba spre mine si ma imbratiseaza strans.
-O vai!! Credeam ca ai fugit cu Ryan!
Nu inteleg ce se petrece. O vad pe mama intrand in camera si imbratisandu-ma si ea. Coboram jos unde Ilenia si tata ne asteapta, si ei cu o privire ingrozita.
-Bel, Zack si Jo sunt in siguranta, am vorbit cu parinti lor si s-au oferit sa ii aduca aici. Ar trebui sa soseasca incurand.
Fix atunci usa se deschide si intra Bellatrix, Zack si Jo toti trei in pijamale si vin spre mine imbratisandu-ma strans.
-Pot sa stiu ce se petrece?
Intreb eu deja enervata de tot balamucul din jurul meu. Doamna Sourlei incepe sa se vaiteje asa ca e Zack cel care imi raspunde.
-Se pare ca Denisse si Ryan au disparut.
Inima imi sta in loc si totul devine intunecat.
*****
Doua dintre persoanele cele mai importante pentru mine au disparut. Daca li s-a intamplat ceva ingroitor? Nu...nu te gandi la asta Shailene...sigur sunt bine....oriunde ar fi.
-Vrei niste apa?
Imi trebuie ceva timp sa imi dau seama ca doamna Sourlei vorbeste cu mine.
-Unde sunt acum?
-Ai dormit ceva vreme.
Zambeste Bel uitanduse la mine cercetator.
-Cat ai dormit am reusit facem o legatura cu GPS-ul Persiului unde putem afla unde se afla fiecare locuitor al lumii.
Continua ea, in timp ce Zack tasteaza frenetic.
-Nu crezi ca lesini prea des?
Intreaba Jo intinzandu-mi un pahar de apa cu zahar.
-Era slabita din cauza abemiei si vestea a fost punctul pe i.
Spune doamna Sourlei facandu-ma sa ma simt slaba.
-Am gasit!!!
Tipa Zack ca un crizat, iar Be sare pe el si il saruta apasat pe buze.
-Esti un geniu!
Zack zambeste strengar.
-Nu am auzit.
-Nu o mai spun o data!
Spune Be asezanduse langa noi pe canapea in timp ce doamna Sourlei tuseste intentionat, facand-o pe Be sa roseasca.
-O nu!!
Zack scanceste si isi pune mainile in cap.
-Ce e?
Intreaba Ilenia terorizata de raspuns.
-Denisse si Ryan sunt la sediul Distrugatorilor.
*****
-O vai! Cine stie ce le fac nemernici acea!!!
Continuu sa privesc in jos gandinduma la Ryan....am tipat la el, i-am spus ca nu am nevoie de el, l-am alungat. Cum am putut face asta? Dar....nu! O nu! Daca el a plecat la Distrugatori ca sa ii ajute sa ma ucida? Daca si-a dat seama ce persoana ingrozitoare sunt si a decis ca sunt periculoasa? O lacrima mi se prelinge pe obraz. Dar, Denisse? Oare a luat-o cu el si a convins-o ca sunt ingrozitoare? Denisse ar fi crezut asta? Nu. Ei sunt prieteni mei, cu siguranta au fost rapiti si chiar acum sunt torturati in timp ce eu ma indoiesc de ei.
Sar sus ca arsa continuand sa privesc in jos.
-Trebuie sa mergem dupa ei...acum!
Nimeni nu ma contrazice, asa ca ne indreptam cu toti spre casa lui Bellatrix, de unde sa luam echipament si arme. Parinti lui Be ne asteapta in usa.
-Aveti vesti?
Ilenia strange din buze apoi si le umezeste.
-Au fost rapiti de Distrugatori.
-Vai....ce? O nu...
Jo aproba indurerat, cred ca cel mai indurerat decat toti....cu lacrimi mari si grele curgandui pe obraji....cu toti stim cat de mult tine la Denisse.
-Trebuie sa ii salvam.
Spune Bellatrix raspicat parca asteptanduse la un "nu" din partea parintilor sai, dar acestia nu spun nimic, doar incuvinteaza.
-Urmatine...va vom da armele si echipamentul necesar.
Intram in garajul familiei Wallace unde tatal lui Be incepe sa ne imparta arme.
Be se indreapta direct spre un sertar fara maner, scoate o cheie din buzunar si deschide sertarul din care iese o lumina stralucitoare, Bellatrix i-a arcul ei care citeste ganduri.
-Deci tie cred ca ti se potriveste....asta!
Spune tatal lui Be triumfator, intinzandu-mi un revolver.
-Ăm...eu nu stiu ce sa zic....nu imi prea place sa ucid...plus ca nu stiu sa il folosesc.
Domnup Wallace rade.
-Ei bine , Shay...daca nu vrei sa fi ucisa trebuie sa ucizi tu prima intelegi?
-As putea sa folosesc magia....
Spun eu asezand deoparte revolverul.
-Ai invatat sa o folosesti...bagheta?
-Pai....
Ce rost ar avea sa mint? Mai ales ca ori cum ma eau de gol singura pana la urma....
-Nu..mnu stiu sa o folosesc.
-Si atunci?
-Vad eu.
Spun apasat incercand sa inchei discutia.
Ma invart cautandul pe Ryan....dar...el nu e aici. Cum am putut fi asa rea cu el?
Zack si Jo acxepta cu entuziasm doua arme mari de lupta, iar Be isi pune in spate cateva sageti.
-Suntem cu toti gata?
Intreaba Be luand controlup situatiei.
-Da...suntem.
Aprobam cu toti pornind-o spre sediul Distrugatorilor, pentru a ne salva prieteni. Pentru o secunda mi se intoarce in minte idea ca ei ar fi mers acolo intentionat dar alung repede gandul.

Blestemul alegeriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum