*****Suntem cu toti in sufrageria mare a familiei Sourlei si Pach. DoamnaSourlei ne imparte pahare cu suc, in timp ce parintii mei discuta cu Ryan despre laboratorul de ingienerie, iar eu Denisse si Kimm ii privim de pe podea. Sora mea butoneaza play listul in cautarea unei piese pe placul ei. Sincer nu stiu exact ce asteptam, dar cu toti par foarte agitati. Denisse continua sa se uite la mine si sa ridice din umeri ca raspuns la privirile mele intrebatoare.
-Trebuie sa fi foarte destept ca sa fi selectat la ingienerie, e complicat cu toate inventiile acelea....La ce te-ai gandit ca inventie propie?
-Âm..sincer nu prea stiu, nu imi vine in minte nimuc destul de maret.
Ascult o vreme discutia parintiilor mei si a lui Ryan, dar devine plictisitor la un moment dat, asa ca imi fixez privirea intr-un punct fix si ma afund in ganduri, dar nu reusesc sa ma gandesc la prea multe caci o voce groasa, rece si robotica incepe sa rasune in camera " Au sosit copii"
-Au...insfarsit!! Bel, Johny si Zack!! Intrati.
O fata satena cu par lung si trasaturi dragute, cu un zambet prietenos tinanduse de mana cu un baiat inalt cu ochii sclipitori si gropite in obraji si inca un baiat inalt, brunet cu ochii mari verzi intra in incapere.
-Ea e Bellatrix Wallace.
Fata satena imi zambeste si ridica mana in semn de salut. Doamna Saurleo arata spre baiatul ce o tine de mana.
-El e Zack Myler, iar el e Johny Hudson.
Spune aratand spre baiatul brunet cu mainile in buzunar. Johny o zareste pe Denisse si i se lumineaza fata, se indreapta spre noi si se aseaza intre mine si Denisse.
-Ok, deci acum ca au venit si Be, Zack si Jo, putem sa va explicam ce se petrece. Cu siguranta ca nu ii vom lasa sa ii faca rau lui Shaile ,deci..
-Cine? Cine sa ii faca rau?
O intrerupe Bellatrix pe doamna Sourlei.
Zack isi da ochii peste cap si isi pune mana pe dupa umeri fetei.
-Sti tu, Bell, ciupacabra, monstrul din locness....chesti obisnuite.
Ryan si Johny izbucnesc in ras, iar doamna Sourlei isi pune mainile in sold.
-E ceva serios baieti!! Deci..ca sa iti raspund la intrebare, Be...sti ca atunci cand Ulisse si Joe au venit in Persiu, conducatori din Persiu i-au considerat tradatori, nu?
Bellatrix incuvintraza.
-Asa si...dupa asta cativa oameni care tineau la parinti lui Shailene au creat profetia acea...
Doamna Sorlei tuseste prefacut si se uita in pamant.
-Profetia care spune ca destinup celor doua lumi depinde de o alegere a ei...-doamna Sourlei se foeste putin, iar toate privirile din camera s-au atintit asupra mea,dar nu genul de privire plina de frica la care ma asteptam eu, uni zambesc compatimitori, iar alti chiar plini de incredere, in momentul asta mi-am dat seama ca pot avea incredere in persoanele acestea, ca imi vor fi mereu alaturi.
-Uni Persieni au comunicat cu conducatori Durmstangului...
-Ce? Cum?
Sare Ryan, iar doamna Sourlei da din umeri dandui cuvantul tatalui meu.
-Se pare au au folosit un fir al teletransportului pentru a trimite semnale morse.
Toti cei din camera devin brusc interesati dandusi seama de gravitatea situatiei.
-Persieni si Durmstangieni ce cred ca Shailene e prea periculoasa..au creat o armata...o armata pentru a o distruge. Noi am numit-o armata Distrugatorilor.
In camera se face brusc liniste, iar Denisse se apropie mai tare de mine in timp ce Ryan ma priveste trist. Mama si tata au o privire goala...vinovata.
-Noi, eu, Ulisse si doamna Sourlei am decis sa creem si noi propia rezistenta....de acea vam convocat aici..ei bine vreti sa va alaturati?
Intreaba tata trecand direct la subiectul discutiei. In incapere se lasa linistea si stiu imediat ca nimeni nu va vrea sa isi riste viata pentru mine...nu din nou. Ori cum nu vreau ca persoanele acestea sa vrea sa ma protejeze...nu vreau sa se simta obligati sa o faca. O mana se ridica in aer, iar Ryan imi zambeste prietenos, aparandui gropite in obraji. Inca o mana se ridica in aer, chiar langa mine, iar Denisse imi da un ghiont si chicoteste. Bellatrix ridica si ea mana, determinandul si pe Zack sa o faca si astfel toti cei din incapere ridica mana pe rand, facandu-ma sa nu imi pot stapani un zambet. Doamna Sourlei si mama isi zambesc una alteia.
-Stai putin...daca tot suntem o rezistenta ar trebui sa avem si un nume, nu?
Doamna Sourlei ridica din umeri.
-Am o idee...
Spun eu vorbiind pentru prima data.
-Ordinul vulturului.
-Imi place. Spune Denisse entuziasmata.
-Si mie. Incuvinteaza Bellatrix.
-Atunci asa fie...ordinul vulturului.
Spune tata zambind.
-Ok...fiecare va avea o sarcina, pe care trebuie sa o indeplineasca pana luna viitoare cand credem noi ca vor sosi cei din Durmstang...nu credem ca vot ataca pana atunci.
Toti devin seriosi si atenti la cuvintele mamei mele.
-Copii, voi trebuie sa va antrenati, Zack, Johny si Ryan le veti antrena pe fete.
Incuvintam, iar Ryan imi face cu ochiul, dar din pacate nu am fost singura care a observat din moment ce tata a inceput sa se uite urat la Ryan, facand-o pe Denisse sa chicoteasca si pe Bellatrix sa se uite la mine compatimitor.
-Noi in schimb trebuie sa le descoperim tactica de lupta.
Kimm isi musca buza si se ridica de pe fotoliu, privind rudinata in jos si balanganinduse.
-Kimmberly! Ce s-a intamplat?
-O Doamne...cred ca am facut o gresala foarte mare...foarte mare.
Isi musca buza destul de tare pentru ca o vad distorsionandusi chipul de durere. Isi pune mana pe frunte.
-Of..eu vroiam doar sa ajut si...
Deodata imi dau seama la ce se refera.
-Indicatiile!! Caietul cu..
Ma ridic s alerg langa Kimm.
-Le-ai trimis nu-i asa? Le-ai trimis prin teletransport de pe nava cand eram atacati de monstrul ala...
Nu vreau sa tip la Kimm, stiu ori cum cat de prost se simte, nu merita mustrata.
-Credeam ca nu vom supravietui si ca alti vor avea nevoie de...oh..nu mi-am imaginat deloc ca...imi pare asa rau!
-Ne spune cineva si noua ce se petrece?
Izbucneste Johny.
-Kimm a scris intr-un caiet indicati si sfaturi pentru a trece de padurea mortiilor si viilor si de marea Ariadnei...vroia sa ii ajute pe alti care vor vrea sa ajunga in Persiu...nu stia ca cei din Darmstang au de gand sa le goloseasca ca sa ajunga aici si...
-mi se pune un nod in gat la gandul acesta- ....sa ma omoare.
CITEȘTI
Blestemul alegerii
FantasiaImaginati-va ca sunteti in viitor, intr-o lume izolata de restul umanitati. Imaginati-va ca o noua era e pe cale sa inceapa, razboaie intre cele doua lumii, iar viata tuturor depinde de o singura persoana. O singura fata a fost blestemata sa aleaga...