Chapter 20 (Slaperige Luke)

2.7K 191 16
                                    

Chapter 20.

Toen ik klaar was ging ik terug naar mijn kamer en zag Luke op mijn bed slapen.

Was ik echt zolang in de badkamer?

Ik giegelde, hij was zo schattig.

Zijn hoofd was van het kussen af, zijn linker hand op zijn borst en zijn rechter in zijn haar.

Zijn borst ging langzaam op en neer.

Ik hoopte dat ik op dat moment een camera bij me had zodat ik een foto kon maken.

Mijn ogen vielen op een witte iPhone die op mijn bureau lag en nog ongebruikt was.

Ik wist niet hoe ik hem moest gebruiken, dus ik drukte maar op het rondje onder in het midden.

Het scherm werd lichtte op en mijn naam verscheen op het beeld.

Ik zag een klein logo met een camera rechts onder en klikte erop.

Er gebeurde niks.

Ik probeerde het opnieuw maar weer gebeurde er niks. Mijn vinger gleed omhoog waardoor het balkje omhoog ging.

De binnencamera ging aan en mijn gezicht verscheen in het beeld. Ik maakte een vies gezicht en voordat ik hem naar de buitencamera veranderde.

Ik maakte een paar foto's van Luke voordat ik de telefoon terug legde op zijn plek en naar Luke toe liep.

''Luke'' fluisterde ik, met een kleine glimlach op mijn gezicht.

Hij bewoog geneens.

''Luuuuuke'' zei ik terwijl ik hem langzaam heen en weer bewoog.

''LUKE'' schreeuwde ik en Luke schrok wakker.

''Huh'' hij wreef in zijn ogen.

''Ik ben uit de douche'' giegelde ik.

''Eindelijk'' mompelde hij. Ik bloosde en er kwam zacht een sorry uit mijn mond.

''Wil je beneden zitten met Mikey? Of wachten in mijn kamer op mij?'' vroeg hij.

''Ik denk dat ik wil wachten met Michael'' Ik gaf hem een kleine glimlach.

Ik stond op en wou naar beneden lopen.

''Cassidy'' riep hij.

Ik draaide me om met mijn aandacht op hem gefocust.

''Je ziet er mooi uit'' zijn ogen glinsterde terwijl hij naar me keek en een grote glimlach vormde op zijn gezicht.

Ik bloosde en verstopte mijn gezicht voordat ik naar beneden rende.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

<3

Adopted By 5SOSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu