Luke zuchtte diep. Ik zag dat er tranen vormden in zijn ogen voordat hij naar me toekwam, zo snel mogelijk rende hij naar me toe en sloeg zijn armen om me heen. Hij legde zijn handen op mijn hoofd en hij verstopte zijn gezicht in mijn haar terwijl hij mij ondertussen vertelde dat alles goed zou komen.
Dit zie je ook niet elke dag.
Een stel jongens die huilen om een meisje die wakker wordt.
Ik weet niet waarom, maar ik had een raar gevoel in mijn borst. Tranen ontstonden in mijn ogen en toen ik knipperde voelde ik ze over mijn wangen stromen.
Het gevoel was raar.
Maar het was verwarmend.
Luke knuffelde terug toen ik begon te voelen dat mijn polsen weer pijn begonnen te doen.
Ik bracht mijn rechterhand naar beneden om het uit te rekken, het was een raar gevoel. Het deed pijn maar het jeukte tegelijkertijd.
Toen mijn vingers over mijn pols gleden kwamen ze in contact met iets raars. Mijn ogen schoten meteen naar mijn pols en een gil verliet mijn mond.
''Haal het eruit'' fluisterde ik en voelde dat mijn hart steeds sneller begon te kloppen.
Ik hield mijn ogen niet van het object af.
Het zat in mijn pols.
En toen ik het zag begon het meer pijn te doen.
Ik kreeg een paniekaanval.
''Haal het eruit! Please help, haal het uit mijn arm'' huilde ik en begon te hyperventileren.
Ik was bang voor de pijn.
Ik ben altijd al bang geweest voor pijn.
Ik keek op, maar mijn zicht was wazig door te tranen in mijn ogen.
Ze hadden allemaal dezelfde uitdrukking op hun gezicht. Ze wisten niet wat ze moesten doen.
Ik begon me licht in mijn hoofd te voelen en ik kreeg bijna geen adem meer toen ik door bleef vragen om hulp.
Calum kwam terug en schrok toen hij me zag.
Ik zag er verschrikkelijk uit.
Maar wat het erger maakte was de dokter achter hem.
Een dokter.
Had ik niet gerealiseerd dat hij dokter zei?
Mijn hoofd draaide.
Naalden en doktoren.
Ze vlogen door mijn gedachten, ik haatte ze, ik was bang voor ze.
Ik kon nog geen één keer inademen voordat alles weer zwart werd.
------------------------------------------------------------------------
Sorry voor de verschrikkelijke late update :((
Er is zoveel gaande right now I'm so sorry
Wat is jullie favoriete nummer van het nieuwe album van 1D?
Mijne Hey Angel :))
Ily x
JE LEEST
Adopted By 5SOS
FanfictionWat gebeurt er als liefde je niet past? Wanneer je moeder overlijdt in een ernstig ongeluk. En je vader die je mishandelt word gearresteerd. En jij. Jij word weggehaald... Naar een weeshuis waar ze vertellen dat alles wel goed komt. Maar is dat wel...