Chapter 5
Ze waren allemaal gepakt en mijn koffers waren helemaal vol. Ik beefde van angst.
Hoe kunnen ze mij met deze mensen mee laten gaan? Ze lijken allemaal psychisch gestoord. ''Denk je dat hun psychisch gestoord zijn? Lief, kijk in de spiegel'' Lachte 'ze'.
Ik huiverde. ''Laten we gaan, dit wordt zo leuk!'' Zei de jongen met lichtbruin haar, breeduit glimlachend waardoor je zijn kuiltjes kon zien.
''Laten we gaan'' De jongen met zwart haar kwam naar me toe en wou mijn arm pakken. Ik dook in elkaar van angst.
Ik keek verbaasd. ''Kom Cassidy je zal het geweldig vinden in ons huis', het is een paar uur hier vandaan'' Zei hij.
Ik slikte. Luister naar hem en alles komt goed. Herinnerde ik mezelf. Ik stond op van het bed en hij glimlachte.
''Zie je Ashton, ze vindt mij leuker'' Fluisterde hij agressief in de oor van de jongen met lichtbruin haar, waarvan ik denk dat het Ashton is.
Ik was er niet zeker van of hij dat sarcastisch bedoelde of dat hij gewoon aan het plagen was maar ik nam het aan als een waarschuwing.
Ik liep uit de kamer, hopend dat ik niks zou vergeten. Ik dacht dat ik eindelijk was ontsnapt aan de mishandelingen.
Ik had altijd te maken met mentale pijn maar voor fysieke pijn ben ik te zwak.
Het zou teveel zijn. Ik volgde hun uit de hal en hoorde mensen fluisteren.
Sommige waren blij dat ik wegging maar ik hoorde sommige ook fluisteren hoe oneerlijk het was dat een 'ongewilde sl3t' mee kon worden genomen door zulke geweldige mensen als '5 Seconds of summer'
Ik had geen enkel idee wat 5 seconds of summer was...
Ik zag de twee jongens verbaasd kijken naar alle negatieve opmerkingen, maar de andere twee waren aan het praten met mevrouw Brittan.
Ze knikte, kijkend naar mij met een dreigende blik in haar ogen waardoor ik naar de grond keek.
Ik speelde nerveus met mijn vingers denkend of dit allemaal wel gaat werken.
Ik moet een belofte met mezelf maken. Een belofte die ik moet houden. Voor mijn eigen best wil.
Het zal me jaren beschermen tegen de pijn die komt en de wanhoop.
Dat ik niet ga geloven in hun spel.
----------------------------------------------------
JE LEEST
Adopted By 5SOS
FanfictionWat gebeurt er als liefde je niet past? Wanneer je moeder overlijdt in een ernstig ongeluk. En je vader die je mishandelt word gearresteerd. En jij. Jij word weggehaald... Naar een weeshuis waar ze vertellen dat alles wel goed komt. Maar is dat wel...