Chapter 13. (Ashton?)

3.8K 226 24
                                    

Chapter 13.

Ik werd wakker in het zonlicht, recht in mijn ogen.

Ik tuurde even, en draaide daarna om zodat ik de zon niet meer zag voordat ik mijn ogen weer opende. Ik opende mijn ogen en een schreeuw verliet mijn mond toen ik Ashton geluidloos zag liggen slapen, ik viel van het bed af wat voor een knal zorgde.

''What the?'' Hijgde hij terwijl hij alles op een rijtje probeerde te zetten. ''Shit Cassidy gaat het goed?'' zei hij terwijl hij naar me toe rende, me van de grond af tilde en op het bed zette.

Ik bloosde, ik voelde mijn gezicht knalrood worden., beschaamd. 1. Omdat ik net van het bed af ben gevallen. 2. Omdat hij net mijn gewicht heeft moeten dragen.

Hoe kan hij dat?

Waarom is ze zo stil. Het maakt me paranoïde. ''Uhm komt het dat je in hetzelfde bed ligt met mij?'' vroeg ik nerveus.

''Uhm nadat je je medicijnen had genomen viel je inslaap en je leek zo fijn te liggen en vredig en ik wou je echt niet wakker maken dus ik bracht je hier, maar je beweegt heel veel tijdens je slaap dus het liep niet zoals gepland'' zei hij.

''oh'' Ik knikte terwijl ik speelde met mijn vingers om oogcontact te vermijden. ''Dus wat wil je doen vandaag?'' vroeg hij.

Ik haalde mijn schouders op. ''Wil je ergens naartoe?'' vroeg hij. Ik schudde zacchtjes mijn hoofd. ''Wil je gewoon hier blijven hangen? Je kan je kamer opnieuw inrichten als je wilt.'' Zei hij, kijkend naar mij.

Ik keek hem in zijn ogen voordat ik weer naar mijn vingers keek, ik knikte verlegen. ''Is goed'' glimlacht hij breed.

Ik knikte. ''Kan ik um gaan?'' Vroeg ik zacht. ''Natuurlijk, hoef je niet te vragen'' grinnikte hij. Ik knikte en liep snel zijn kamer uit opweg naar de mijne.

Ik sloot de deur en een zucht verliet mijn mond. Dat was ongemakkelijk.

Ik keek mijn kamer rond, dit gaat leuk worden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik glimlachte naar mijn kamer, ik had alles verplaatst, precies hoe ik het wilde.

Ik liep naar de badkamer met een glimlach op mijn gezicht.

Ik zou eigenlijk een douche moeten nemen, ik knikte naar mezelf, snel rende ik naar mijn kast en pakte een paar droge kledingstukken, bestaand uit een zwarte legging zelfs al had ik de dikste benen in de wereld, een shirt met korte mouwen en een oversized sweater met 'obey' erop.

Ik pakte een paar ongebruikte witte vans uit de kast wat ondergoed en een handdoek daarna liep ik terug naar de badkamer.

Ik draaide de douche kraan open, en testte het water met mijn hand voordat ik de deur opslot deed en mijn kleding uitdeed.

Ik legde mijn netjes opgevouwen handdoek op de dichtgeslagen toiletbril samen met mijn kleding en sprong in de douche.

Ik zuchtte diep als het warme water contact maakt met mijn huid, ik maakte mijn haar nat door mijn vingers en doorheen te laten gaan.

Ik pakte de shampoo wat een aardbeien geur had, ik drukte in het flesje en liet wat shampoo op de palm van mijn hand vallen voordat ik het naar mijn haar bracht, ik masseerde mijn hoofd, zodat de shampoo overal in mijn haar zat voordat ik het uitspoelde.

Aardbeien geur was mijn favoriet, ik opende de fles van de conditioner en deed hetzelfde, ik masseerde mijn hoofdhuid en pakte vervolgens de douchegel met vanille geur en wasde mijn lichaam.

Dat was één van mijn andere favoriete geuren, vanille.

Ik spoelde mijn hele lichaam af voordat ik de douchekraan weer dichtdraaide en wikkelde mezelf snel in de grote pluizige handdoek.

Ik nestelde me erin en huiverde toen de koude lucht mijn blote benen raakte en mijn schouders.

Ik begon mezelf af te drogen en toen ik klaar was begon ik mezelf weer aan te kleden. Ik borstelde mijn haar en liet het door de lucht drogen terwijl ik mijn troep op ruimde en daarna naar mijn kamer liep en mezelf op mijn bed liet vallen.

Ik keek om me heen bedenkend wat ik nu zou doen. ''Ik heb een idee''

Ik sprong op door haar stem, het was zo snel en onverwachts, niet helemaal onverwachts. Ik wist dat 'ze' niet telang stil zou kunnen zijn.

''Rot op'' fluisterde ik. ''Je weet dat deze pillen niks gaan helpen''lachte 'ze' in mijn oor.

Ik knikte. ''Goed'' siste 'ze'.

''Dus je wilt horen wat mijn idee is?'' vroeg 'ze'.

Ik schudde mijn hoofd. Ik wist wat 'ze' wou gaan zeggen en ik ga het niet doen, ik heb geen reden om het te doen.

Eigenlijk heb ik duizenden excuses om het wel te doen maar vandaag wou ik het niet, ik had vandaag zelfs geen mentale pijn, niemand irriteerde me zelfs. Behalve 'zij'.

Mijn hart sprong zowat uit mijn borst wanneer de deur onverwachts opende. Ik hapte naar adem terwijl ik een duistere schaduw zag rennen naar mijn kast.

Mijn hart ging ongelovelijk snel tekeer. Ik staarde naar de kast, bang voor wat ik zojuist had gezien, ik keek geneens wie er ooit mijn kamer in kwam, wat was dat.

Wat zat er in mijn kast.

---------------------------------------------------------------------------

(A/N)

I'm still sick :'(

Ily all

xxx

Adopted By 5SOSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu